Το Nissan e-4FORCE σερβίρει… Ramen!

Η Nissan παρουσίασε με έναν πρωτότυπο τρόπο το σύστημα e-4ORCE, κατά το οποίο οι επιβάτες σε περίπτωση φρεναρίσματος παραμένουν σταθεροί.

Ακούστε το άρθρο

Η Nissan παρουσίασε ένα σύστημα σερβιρίσματος για να κάνει κατανοητή τη λειτουργία του συστήματος e-4ORCE. Ουσιαστικά, πρόκειται για έναν δίσκο διακομιστή, ο οποίος διαθέτει αυτόνομη κίνηση και δεν ρίχνει το περιεχόμενο του κατά το φρενάρισμα.

Το Nissan e-4ORCE Ramen Counter

Η πρώτη ανακοίνωση της Nissan για το σύστημα e-4ORCE έγινε πριν 2 χρόνια. Πριν λίγες ημέρες, όμως, κυκλοφόρησε ένα βίντεο στο οποίο παρουσιάζει το Nissan e-4ORCE Ramen Counter. Αναδεικνύει, δηλαδή, μέσω του βίντεο τα πλεονεκτήματα των οχημάτων της ιαπωνικής φίρμας.

Ένα Qashqai για την Άννα Ντουντουνάκη

Το Nissan e-4ORCE Ramen Counter είναι ένας μηχανοκίνητος δίσκος, ο οποίος σερβίρει γρήγορα τα Ramen και διατηρεί την ακεραιότητα του πιάτου μειώνοντας τις αναταράξεις. Επιπλέον, ο δίσκος διαθέτει δυο ηλεκτρικούς κινητήρες, οι οποίοι λειτουργούν ανεξάρτητα. Ωστόσο, με ειδικό συντονισμό οι κινητήρες προσφέρουν γρήγορη επιτάχυνση και ομαλή διαδρομή στον πάγκο.

Nissan e-4ORCE: Για «ακούνητα»…ramen

To Nissan Ariya

Η Nissan εγκατέστησε το σύστημα e-4ORCE στο νέο ηλεκτρικό crossover Ariya. Η τετρακίνητη έκδοση του Ariya διαθέτει τα εξής προγράμματα:

  • Standard
  • Sport
  • ECO
  • Snow

Επιπλέον, το νέο μοντέλο διαθέτει έναν ηλεκτρικό κινητήρα στο πίσω μέρος, ο οποίος συμβάλλει στην ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση και την πέδηση. Ακόμη, το νέο Ariya φέρει μια μπαταρία χωρητικότητας 87 kWh. Τέλος, το e-4ORCE στο συγκεκριμένο όχημα επεμβαίνει στη λειτουργία των φρένων και των κινητήρων έτσι, ώστε οι επιβάτες να μην αντιλαμβάνονται τις δυνάμεις της αδράνειας και της πέδησης κατά το φρενάρισμα.

Το Nissan Juke γίνεται… υβριδικό!

Το σύστημα e-4ORCE

Η ιαπωνική μάρκα δημιούργησε με το e-4ORCE μια προηγμένη τεχνολογία ελέγχου όλων των τροχών του αυτοκίνητου. Το σύστημα, ουσιαστικά, στοχεύει στην ομαλότητα και τη σταθερότητα μέσω της διαχείρισης της ισχύος και της πέδησης. Παράλληλα, εντοπίζει αυτόματα την επιθυμητή γραμμή οδήγησης.

To ηλεκτρικό Leaf «φρεσκάρεται» στα σημεία

Ακόμα, το βελτιωμένο σύστημα ακριβείας του e-4ORCE σε συνδυασμό με τους 2 ηλεκτρικούς κινητήρες προφέρουν μια άνετη εμπειρία οδήγησης. Τέλος, η προσθήκη πέδησης στον πίσω κινητήρα αναμορφώνει το βήμα και τη «βύθιση» του οχήματος, ώστε να μειώνουν αποτελεσματικά την πιθανότητα ναυτίας.

Το σύστημα e-4ORCE προήλθε από το σύστημα κατανομής ροπής ATTESA E-TS του Nissan Gt-R και το σύστημα 4χ4 του Nissan Patrol.

abb_img