Το Opel Mokka Electric σε ρόλο «επαγγελματία»

Μία κατασκευή συρταριών στο πίσω μέρος της καμπίνας του Opel Mokka Electric, το κάνει ικανό να σταθεί στο πλευρό ενός επαγγελματία.

Ακούστε το άρθρο

Το Opel Mokka Electric ξεχωρίζει για την ιδιαίτερη σχεδίαση του. Παράλληλα, είναι κατάλληλο για να καλύψει τις ανάγκες τόσο ενός νέου οδηγού όσο και ενός οικογενειάρχη. Ωστόσο, η Opel πιστεύει ότι το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μπορεί να σταθεί στο πλευρό και του επαγγελματία, κάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες.

Πιο συγκεκριμένα, μία συνεργασία με την εταιρεία Bott είχε ως αποτέλεσμα την παραλλαγή του Mokka Electric σε ρόλο επαγγελματικού οχήματος. Για να συμβεί αυτό, η εν λόγω εταιρεία τοποθέτησε μία κατασκευή συρταριών στο πίσω μέρος της καμπίνας του Mokka. Αυτή η κατασκευή καταλαμβάνει το χώρο των πίσω καθισμάτων αλλά και των αποσκευών.

Test Drive || Opel Mokka-e: Δυναμικά… ηλεκτρικό!

Το Opel Mokka Electric με την κατασκευή της Bott είναι «πολυεργαλείο»

Ανοίγοντας κάθε μία από τις πίσω πόρτες του Opel Mokka Electric της Bott, αντικρίζεις και από ένα σετ συρταριών. Σκοπός αυτής της επιλογής είναι η εύκολη, αλλά και γρήγορη πρόσβαση από τον χρήστη. Επιπλέον, η κατασκευή δεν επιβαρύνει με ιδιαίτερο βάρος το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, καθώς διαθέτει ελαφριά και ανθεκτικά υλικά.

Το σετ συρταριών είναι «δεμένο» με το όχημα, μέσω μίας βάσης συγκράτησης, ανάμεσα στην κατασκευή και το πάτωμα του αυτοκινήτου. Ωστόσο, η εταιρεία υποστηρίζει ότι η κατασκευή είναι ιδιαίτερα ασφαλής για τους εμπρός επιβάτες και σε περίπτωση σύγκρουσης.

Έρχεται το νέο Opel Mokka Electric!

Μάλιστα, τα συρτάρια παρέμειναν κλειστά και κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης. Το συγκεκριμένο σετ έχει την ονομασία «bott vario3» και είναι ιδανικό για τη μεταφορά εργαλείων ή άλλων εύθραυστων αντικειμένων. Επίσης, σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης χρειαστεί τα πίσω καθίσματα του Opel Mokka Electric, το σετ μπορεί να αφαιρεθεί.

Test Drive || Opel Astra PHEV 180 PS: Greenovation!

Με απόδοση 156 ίππους και 406 χιλιόμετρα αυτονομία

Το Opel Mokka Electric στην υπάρχουσα αναβαθμισμένη εκδοχή του αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής. Επιπλέον, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα «αγγίζει» τα 150 χλμ./ώρα. Ωστόσο, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης, Eco, Normal και Sport.

Σύμφωνα με την Opel, η μέση κατανάλωση ενέργειας του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης φτάνει τις 15,2 kWh/100 χλμ. Η γερμανική φίρμα έχει επιλέξει μία μπαταρία με χωρητικότητα 54 kWh, η οποία μπορεί να του προσφέρει αυτονομία 406 χιλιόμετρα. Επίσης, με ταχεία φόρτιση 100 kW, η στάθμη της μπορεί να φτάσει από το 20% στο 80% σε 30 λεπτά.

abb_img