Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep θα λανσαριστεί το 2023

Σε πρόσφατη παρουσίασή της η Stellantis αποκάλυψε ότι η Jeep θα κυκλοφορήσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2023.

Σύμφωνα με την Detroit Press, η εταιρεία έκανε μια λαμπερή παρουσίαση στην πρόσφατη EV Day της, με τους επενδυτές όμως να αναβάλουν τα οποιαδήποτε σχέδια τους λόγω της έλλειψης συγκεκριμένων σχεδίων από την πλευρά της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Διαβάστε επίσης: Πλήρης εξηλεκτρισμός για τη Ford μέχρι το 2030

Αυτό πιθανώς οδήγησε την εταιρεία να δώσει στο κοινό, και ειδικά στους επενδυτές, λίγες ακόμη πληροφορίες σχετικά με ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Τα επόμενα βήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων Magneto Jeep

Η Peugeot, η Opel/Vauxhall και η Citroen θα αποκτήσουν νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στο δεύτερο μισό του 2021.

Αξίζει να σημειωθεί πως αυτές οι μάρκες πωλούν ήδη ορισμένα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη.

Το 2022, αυτή η “ηλεκτρική επέλαση” αναμένεται να συνεχιστεί, αλλά οι ΗΠΑ θα δημιουργήσουν μόνο ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέσω της Maserati και ένα υβριδικό plugin από την Dodge.

Η Jeep αναμένεται να αποκτήσει τελικά το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 2023.

Οι Ram (Dodge Trucks), Abarth και Chrysler δεν θα δημιουργήσουν κανένα plugin αυτοκίνητο τουλάχιστον μέχρι το 2023.

Αυτό σημαίνει ότι τα Ram Trucks δεν θα έχουν καθόλου ανταγωνισμό πέρα από το F-150 Lightning ή στο Tesla Cybertruck.

Το γεγονός αυτό θα μπορούσε να αποδειχθεί ένα μεγάλο λάθος εκ μέρους τη Stellantis, καθώς οι πιστοί αγοραστές της σε αυτό τον τομέα μπορεί να επιλέξουν να αλλάξουν εταιρεία, αγοράζοντας ένα νέο όχημα στο ενδιάμεσο διάστημα.

Ποιο όμως θα είναι τελικά “Το” πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep; 

Magneto Jeep

Ενώ ακόμα δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με το όχημα που σκοπεύει να δημιουργήσει η Jeep ως το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, είναι σίγουρο ότι οφείλει να είναι το καλύτερό της μοντέλο, το οποίο θα μετατραπεί σε EV.

Αυτό για πολλούς σημαίνει ένα ηλεκτρικό Wrangler. Είναι το πιο δυνατό off-road όχημα της μάρκας και για αυτό είναι γνωστό “το Jeep”.

Στην περίπτωση αυτή μπορεί να χρησιμεύσει ως “η ναυαρχίδα” για να οδηγήσει την εταιρεία στην “ηλεκτρική εποχή” και το μέλλον του ηλεκτρικού off-roading.

Θα μπορούσε να πάει σε μέρη που δεν μπορεί να πάει κανένα άλλο plugin όχημα σήμερα, καθώς άλλωστε η ηλεκτρική κίνηση μπορεί να δώσει μερικά σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με το φυσικό αέριο.

Το φρενάρισμά του που βοηθάει στην κατάβαση σε λόφο και το χαμηλότερο κέντρο βάρους του θα δίνει καλύτερη σταθερότητα υψηλής ταχύτητας.

Πέρα από όλα αυτά, το ηλεκτρικό Wrangler θα εξακολουθήσει να προσφέρει μέγιστες δυνατότητες για οδήγηση εκτός δρόμου.

Σχετικά με το Magneto

Η Jeep δοκιμάζει ήδη ένα αμιγώς ηλεκτρικό Jeep, οπότε μια τέτοια εξέλιξη είναι πολύ πιθανή.

Το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα Magneto έχει περάσει από διάφορες δοκιμές, συμπεριλαμβανομένων ακόμη και από δοκιμές που έγιναν από ιδιοκτήτες Jeep. Διαθέτει μάλιστα και χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

The exterior of the Jeep® Magneto BEV concept features a Bright White color with Surf Blue accents, along with a heavy-duty performance hood with center scoop and custom decal, redesigned rear gate and dramatic full-width forward lighting. Custom Royal Blue and Black leather seats with Sapphire-colored inserts and straps, Surf Blue truck bed liner and Mopar slush mats give the Magneto’s interior design an electrified appearance.

Από την άλλη, ένα μικρότερο Jeep θα είχε κάποια πλεονεκτήματα, έναντι ενός ηλεκτρικού Wrangler.

Ένα μικρότερο, ελαφρύτερο και πιο οδικά προσανατολισμένο όχημα, όπως το Renegade ή το Compass που είναι βασικά κατασκευασμένα σαν ένα τυπικό Fiat δεν θα εξυπηρετούσαν όμως καθόλου για την οδήγηση εκτός δρόμου. Αλλά ταυτόχρονα, πολλοί αγοραστές επιθυμούν την εμφάνιση, αλλά δεν θέλουν στην πραγματικότητα… να βγουν καθόλου εκτός δρόμου.

Η πραγματικότητα που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε είναι ότι πολλοί άνθρωποι δεν βγάζουν τα Wranglers τους σε μονοπάτια εκτός δρόμου.

Ακόμα χειρότερα, ορισμένοι ιδιοκτήτες Jeep προσθέτουν γιγάντιους τροχούς και μικροσκοπικά ελαστικά, όταν το χρησιμοποιούν ως αυτοκίνητο πόλης. Αυτοί οι οδηγοί θα ήταν πιθανότατα πολύ πιο ευτυχισμένοι με ένα τζιπ που θα είναι βελτιστοποιημένο για χρήση στο δρόμο με καλύτερη εμβέλεια και οδική συμπεριφορά.

Διαβάστε επίσης: Ανακαλύψτε όλα τα “μυστικά” σχετικά με την φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων

Εάν η Jeep μπορούσε να προσφέρει στους πελάτες ένα όχημα για οδήγηση εκτός δρόμου για να διατηρήσει τα ισχυρά χαρακτηριστικά της μάρκας στη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή, αλλά επίσης να προσφέρει μια οικονομική επιλογή για αγορά με καλύτερες επιδόσεις στο δρόμο, θα αυξανόντουσαν αρκετά οι πιθανότητες για μια πραγματική εμπορική επιτυχία.