Η Nissan για οδήγηση στη…. Σελήνη

H Nissan έχει αναπτύξει χειριστήρια κινητήριας ισχύος  που ελαχιστοποιούν το σπινάρισμα του τροχού, σύμφωνα με τις συνθήκες της επιφάνειας.

Ακούστε το άρθρο

Πρόσφατα, η Nissan Motor Co., Ltd. αποκάλυψε ένα πρωτότυπο σεληνιακό ρόβερ που αναπτύχθηκε από κοινού με την Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής και Εξερεύνησης του Διαστήματος (JAXA), κατά τη διάρκειας της εκδήλωσης Nissan Futures.

Ένα σεληνιακό ρόβερ διασχίζει το κονιορτοποιημένο, βραχώδες και κυματιστό έδαφος της Σελήνης και είναι ενεργειακά αποδοτικό. Επιπλέον, οι πηγές ενέργειας για τη λειτουργία τέτοιων οχημάτων στο Διάστημα είναι λίγες.

Το JAXA Space Exploration Innovation Hub Centre, διεξάγει έρευνα σε σεληνιακά ρόβερ, μια βασική τεχνολογία για την εξερεύνηση του διαστήματος και η Nissan συνεργάζεται με την JAXA σε θέματα ελέγχου της οδήγησης των ρόβερ, από τον Ιανουάριο του 2020. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι αυτό το πρωτότυπο σεληνιακό ρόβερ.

Ηοnda και JAXA μελετούν την δημιουργία κυκλικού συστήματος ανανεώσιμης ενέργειας στο διάστημα

Δείτε το βίντεο με το τεχνολογικά προηγμένο σεληνιακό ρόβερ:

Το σύστημα e-4ORCE είναι από… άλλον πλανήτη

Η έρευνα της Nissan εφαρμόζει την τεχνολογία ελέγχου κινητήρα που έχει αναπτύξει μέσω της κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων μαζικής παραγωγής, όπως το LEAF, καθώς και της τεχνολογίας ελέγχου όλων των τροχών e-4ORCE που εξοπλίζει το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover Ariya.

Συγκεκριμένα, το e-4ORCE είναι το σύστημα που ενισχύει τις επιδόσεις του σεληνιακού ρόβερ σε δύσκολα εδάφη, δίνοντάς του δυνατότητες από… άλλο πλανήτη!

Απόλυτες οδηγικές επιδόσεις, μέσω της τεχνολογίας EV ελέγχου όλων των τροχών της Nissan

Η Nissan εστιάζει στην ανάπτυξη στιβαρών οδηγικών επιδόσεων και οι πελάτες να οδηγούν τα αυτοκίνητά τους με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Η τεχνολογία e-4ORCE της Nissan ελέγχει με ακρίβεια και τους τέσσερις τροχούς ανεξάρτητα, προσφέροντας στον οδηγό εμπιστοσύνη σε διάφορες συνθήκες.

Στην κοινή της έρευνα με την JAXA, η Nissan εξελίσσει την τεχνολογία e-4ORCE για να βελτιώσει την απόδοσή της σε αμμώδη εδάφη και άλλες σκληρές συνθήκες.

Όταν τα αυτοκίνητα τρέχουν στην άμμο, οι τροχοί τους συχνά  σκάβουν μέσα και εμποδίζουν την κύλιση. Σε αυτή την περίπτωση απαιτείται υψηλό επίπεδο οδηγικής ικανότητας για να μην κολλήσει το όχημα.

Για να καλύψει αυτή την ανάγκη, η Nissan έχει αναπτύξει χειριστήρια κινητήριας ισχύος  που ελαχιστοποιούν το σπινάρισμα του τροχού, σύμφωνα με τις συνθήκες της επιφάνειας.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πέταξαν στο… Διάστημα της Nissan

Μέσω της κοινής έρευνας, η Nissan στοχεύει να συμβάλει στην τεχνολογική εξέλιξη της τεχνολογίας της αυτοκινητοβιομηχανίας και της τεχνολογίας εξερεύνησης του διαστήματος, μοιράζοντας την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από την ανάπτυξη δοκιμαστικών οχημάτων και συνδυάζοντάς την με τη γνώση της JAXA για την έρευνα στα ρόβερ.

Ο διευθυντής του Κέντρου Καινοτομίας της Εξερεύνησης του Διαστήματος της JAXA, Ikkoh Funaki, περιγράφει την έρευνα ως εξής: «Η JAXA στοχεύει να εφαρμόσει τα ερευνητικά αποτελέσματα στη μελλοντική εξερεύνηση του Διαστήματος.

Υπάρχουν με εταιρείες, πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα σε έργα που έχουν δυνατότητες εμπορευματοποίησης και καινοτομίας.

Διεξάγοντας έρευνα με την Nissan, η οποία διαθέτει τεχνογνωσία στις ηλεκτροκίνητες τεχνολογίες, ελπίζουμε να εφαρμόσουμε τα ευρήματά μας στην ανάπτυξη σεληνιακών ρόβερ υψηλότερων επιδόσεων.»

Ο Toshiyuki Nakajima, γενικός διευθυντής του Τμήματος Προηγμένης Μηχανικής Οχημάτων και υπεύθυνος για την ανάπτυξη ελέγχου e-4ORCE στην Nissan, λέει: «Οι χρήσεις των αυτοκινήτων και οι καταστάσεις οδήγησης είναι ευρέως φάσματος.

Στοχεύουμε στην τελικές οδηγικές επιδόσεις, μέσω της έρευνας και της ανάπτυξής μας. Ακόμη, πιστεύουμε ότι η τεχνογνωσία από αυτήν την κοινή έρευνα με την JAXA οδηγεί σε καινοτομίες στα οχήματά μας.»

Το e-4ORCE προσφέρει μια συναρπαστική και άνετη διαδρομή

Το μοντέλο Nissan Ariya e-4ORCE διαθέτει ηλεκτροκινητήρες τόσο εμπρός, όσο και πίσω.

Η ροπή κάθε κινητήρα μπορεί να ελεγχθεί ξεχωριστά για να παρέχει πρόσφυση κατά την επιτάχυνση. Κατά την επιβράδυνση, η ποσότητα αναγέννησης αλλάζει ξεχωριστά για τον μπροστινό και τον πίσω κινητήρα. Κατά το φρενάρισμα, το e-4ORCE ελαχιστοποιεί την «βύθιση» και την ταλάντωση του αμαξώματος.

Στις στροφές, λοιπόν, η ροπή του  κινητήρα και η απόδοση πέδησης των τεσσάρων τροχών διασφαλίζουν ομαλό και άνετο χειρισμό. Αυτά τα χειριστήρια, μάλιστα, επιτρέπουν την κίνηση με σιγουριά σε διάφορες συνθήκες του δρόμου, συμπεριλαμβανομένης της βροχής και του χιονιού.

Το μοντέλο Nissan Ariya e-4ORCE ξεκινά τις πωλήσεις του στην Ιαπωνία, το καλοκαίρι του 2022.

abb_img