Το υβριδικό σύστημα του Jeep Avenger e-Hybrid στο μικροσκόπιο

To σύστημα e-Hybrid εξασφαλίζει στο Jeep Avenger πραγματική υβριδική εμπειρία και κορυφαία άνεση στην καθημερινή οδήγηση χάρη.

Ακούστε το άρθρο

Το Avenger e-Hybrid αποτελεί την πιο compact σε διαστάσεις εξηλεκτρισμένη πρόταση στην γκάμα της Jeep και διανθίζει τα ιδανικά της μάρκας με την πλέον σύγχρονη υβριδική τεχνολογία.

Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιεί ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα που λειτουργεί σε τάση 48V και αποτελείται από 1.200άρη κινητήρα βενζίνης με 100 ίππους και 205 Nm. Επίσης, διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Όπως και μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh.

Η μπαταρία είναι κάτω από το κάθισμα του οδηγού για να μην επηρεάζει την ευρυχωρία της καμπίνας. Παράλληλα, στον θερμικό κινητήρα είναι προσαρμοσμένο σύστημα μίζας-εναλλάκτη (Belt Starter). Έτσι, η μετάβαση μεταξύ των λειτουργιών του συστήματος e-Hybrid (ηλεκτρική, υβριδική, θερμική)  θα είναι εφικτή με βελούδινο τρόπο.

Το σύστημα είναι εξελιγμένο, προσεγγίζοντας την αίσθηση των υβριδικών συστημάτων υψηλότερης τάσης και χάρη στην έξυπνη λειτουργία του εξασφαλίζει αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Η διαφορά στην μέση κατανάλωση φτάνει στο 13% σε σύγκριση με το Avenger βενζίνης ενώ αγγίζει το 28% σε αστικό περιβάλλον.

Jeep Avenger 4xe: Υβριδική τετρακίνητη έκδοση

Με πολλές λειτουργίες και τελική 184 χλμ./ώρα 

Ακόμη, το Avenger e-Hybrid διαθέτει λειτουργίες e-parking, e-creeping και e-queuing. Με αυτές μπορεί και αντιμετωπίζει αμιγώς ηλεκτρικά σημαντικό μέρος της αστικής καθημερινότητας.

Ειδικότερα, ο θερμικός κινητήρας μπορεί να κινήσει τους εμπρός τροχούς ανεξάρτητα από τον ηλεκτρικό, και το αντίστροφο. Χάρη δε στο E-Boost ο ηλεκτρικός μπορεί να συνδράμει με έως 55 Nm τον κινητήρα βενζίνης στις χαμηλές στροφές λειτουργίας.

Το Avenger e-Hybrid διανύει την απόσταση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα που δεν ξεπερνάει τα 184 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωσή του φτάνει τα 4,9-5,1 100 χλμ./λίτρο. Παράλληλα, τα paddles στο τιμόνι δίνουν στον οδηγό τον έλεγχο του e-DCT6 κιβωτίου ταχυτήτων. Έτσι, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να απολαμβάνει την εξαιρετική συμπεριφορά σε κάθε δρόμο.

Διαθέσιμο για παραγγελίες το νέο Jeep Avenger e-Hybrid

Ικανό για κάθε έδαφος

Το σύστημα e-Hybrid δεν προσθέτει περισσότερα από 60 κιλά σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο. Γι’ αυτό και το βάρος του Avenger e-Hybrid είναι 1.280 kg. Αυτό βοηθάει σε όλα τα τερέν. Ακόμα και στο χώμα όπου χάρη στα 200 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης των 20, 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα, το Avenger έχει κορυφαίες δυνατότητες για την κατηγορία του.

Σημαντική συμβολή σε αυτό έχουν τόσο τα προφίλ οδήγησης του Selec-Terrain (ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD, SNOW) όσο και το Hill Descent Control που φροντίζει για σίγουρες καταβάσεις σε απότομες πλαγιές.

Test Drive | | Jeep Avenger: Γεμάτο Πρωτιές

Το Jeep Avenger e-Hybrid διαθέσιμο στην αγορά

Τέλος, οι παραγγελίες του Avenger e-Hybrid έχουν ξεκινήσει ήδη, με 4 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα εγγύηση και με τιμή από 26.490 ευρώ. Χρησιμοποιεί έξυπνα και αποτελεσματικά τις αρετές του εξηλεκτρισμού, χαράσσει με τον βέλτιστο τρόπο τη γραμμή που ενώνει την έκδοση βενζίνης που ξεκινάει από τις 23.990 ευρώ με την αμιγώς ηλεκτρική των 156 ίππων που έχει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας και είναι ετοιμοπαράδοτη. Από κοινού αυτές οι τρεις εκδόσεις (υβριδική, ηλεκτρική, βενζίνης) συνθέτουν μια πληρέστατη γκάμα.

Πηγη: Δελτίο Τύπου

 

abb_img