Toyota-Suzuki: Στα σκαριά ένα νέο και υβριδικό mini roadster

Σύμφωνα με πληροφορίες, Toyota και Suzuki συνεργάζονται για την κατασκευή ενός μικρού roadster, με 1.000άρη υβριδικό κινητήρα.

Ακούστε το άρθρο

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως είναι λογικό έχουν δώσει περισσότερο βάρος στην κατασκευή νέων οχημάτων που ανήκουν στις δημοφιλείς κατηγορίες. Όπως για παράδειγμα αυτή των SUV, η οποία έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στο κοινό τα τελευταία χρόνια.

Ωστόσο, η Toyota είναι εδώ και αρκετό καιρό σε σκέψεις για την επιστροφή του MR2. Και για αυτό τον λόγο, οι πληροφορίες εξ ανατολής, αναφέρουν τη δημιουργία μίας ιδιαίτερα ενδιαφέρουσας συμφωνίας. Αυτή αφορά την Toyota και την Suzuki, οι οποίες ενώνουν τις δυνάμεις τους για την κατασκευή ενός μικρού κεντρομήχανου roadster.

Ανανεωμένη και… υβριδικότερη η Toyota Corolla

Φυσικά, στην υπόθεση του νέου μοντέλου, μέρος θα πάρει και η Daihatsu, η οποία έχει μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή τέτοιου είδους οχημάτων. Επιπλέον, μη ξεχνάμε ότι η εταιρεία αποτελεί πλέον παρακλάδι της Toyota, στην οποία και ανήκει.

Τέλος, η Daihatsu θα χρησιμοποιήσει και την τεχνογνωσία της εταιρείας Dress Formation, για την κατασκευή του αμαξώματος. Με την Dress Formation, η Daihatsu είχε συνεργαστεί στο παρελθόν, για τη δημιουργία του λιλιπούτειου Copen.

Το Suzuki Jimny επιστρέφει… «ηλεκτρισμένο»

Toyota-Suzuki: Ετοιμάζουν κεντρομήχανο mini roadster

Με 1.000άρη υβριδικό κινητήρα το roadster των Toyota-Suzuki

Σύμφωνα με τον ιαπωνικό Τύπο, το mini roadster που είναι στα σκαριά, θα διαθέτει κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου. Μάλιστα, αυτός θα είναι τοποθετημένος πίσω από τα καθίσματα των επιβατών, δίνοντας κίνηση στον πίσω άξονα.

Το μηχανικό σύνολο θα είναι 3κύλινδρο και θα συνδυάζει σύστημα υπερτροφοδότησης, για ενισχυμένη απόδοση. Μάλιστα, είναι πολύ πιθανό να γίνει επιλογή του turbo κινητήρα της Suzuki, ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και 200 Nm ροπής.

Φυσικά, για μείωση των ρύπων και αύξηση της οικονομίας, το εν λόγω μηχανικό σύνολο, θα λειτουργεί σε συνεργασία με ένα ήπια υβριδικό σύστημα.

Πιο συγκεκριμένα, αυτό θα προσφέρει τεχνολογία 48V και θα ενισχύει την υπάρχουσα ιπποδύναμη κατά 5 ίππους περίπου. Στον τομέα της μετάδοσης, δεν υπάρχουν περαιτέρω στοιχεία, όμως ένα χειροκίνητο κιβώτιο θα ταιριάζει με τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Τα ηλεκτρικά πλάνα της Toyota μέχρι το 2026!

Με μικρές διαστάσεις και βάρος 1.000 κιλών

Το ιαπωνικό δημοσίευμα αναφέρει και τις εξωτερικές διαστάσεις του νέου μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, το μικρό roadster θα έχει μήκος 4.200 χιλιοστά, πλάτος 1.720 χιλιοστά, ύψος 1.220 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.550 χιλιοστά. Αυτό όμως που αξίζει να αναφέρουμε είναι το βάρος του οχήματος, το οποίο δεν θα ξεπερνά τον 1 τόνο. Φυσικά, αυτό θα συμβάλλει θετικά τόσο στις επιδόσεις όσο και στην ευελιξία του αυτοκινήτου.

Εξίσου σημαντικό είναι και το κόστος απόκτησης του roadster, το οποίο θα κυμανθεί ανάμεσα στα 15.400 ευρώ και στα 19.550 ευρώ. Προφανώς, με αυτή την τιμή, το μοντέλο αποτελεί μία άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή και μάλιστα χωρίς ανταγωνισμό. Εμείς το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι υπομονή έως το τέλος του χρόνου που θα λάβει χώρα η πρεμιέρα του μοντέλου.

abb_img