Volkswagen: Νέα πλατφόρμα για προσιτά ηλεκτρικά στην Κίνα

Η Volkswagen σχεδιάζει μία νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα, με στόχο να κυκλοφορήσει με 4 με 6 μοντέλα μέχρι το 2026.

Η Volkswagen ανακοίνωσε τα σχέδιά της για τη δημιουργία δικής της πλατφόρμας ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα. Στόχος της είναι η κατασκευή προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την τοπική αγορά. Σύμφωνα με τις πληροφορίες το 2026, 4 νέα μοντέλα θα κυκλοφορήσουν στην αγορά, το κόστος των οποίων θα είναι από 18.000 έως 22.000 ευρώ.

Η απόφαση της γερμανικής μάρκας προκύπτει από την ανάγκη να κατακτήσει την ηλεκτρική αγορά στην Κίνα. Αυτός θα το πετύχει προσφέροντας προσιτά ηλεκτρικά οχήματα που καλύπτουν ευρύ φάσμα τιμών.

Η Volkswagen «ηλεκτρίζει» το Βατικανό

Σχεδιασμός και Ανάπτυξη στην Κίνα

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Volkswagen στην Κίνα, Ραλφ Μπραντστάτερ, τη νέα πλατφόρμα θα αναπτύξεί η θυγατρική Volkswagen China Technology Company (VCTC) στο Hefei. Εκείνο που καθιστά την πρωτοβουλία ακόμη πιο φιλόδοξη είναι το σχέδιο για γρήγορη ανάπτυξη, με στόχο να προσφέρει ανταγωνιστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά μέσα σε 3 χρόνια.

Volkswagen: Ηλεκτρικό αυτοκίνητο με 20.000 ευρώ;

Η Volkswagen εστιάζει στην Κίνα

Επιπλέον, η Volkswagen επιδιώκει να κυριαρχήσει στην Κίνα, με το 95% των ανταλλακτικών των νέων μοντέλων να προέρχεται από εκεί. Η στρατηγική αυτή προβλέπει τη χρήση τοπικών υλικών και τεχνολογιών. Στόχος η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και την επιτάχυνση της ανάπτυξης.

Volkswagen ID.3: Στο 93% η μπαταρία μετά από 100.000 χιλιόμετρα

Συνεργασία με την Xpeng

Παράλληλα με την ανακοίνωση, η εταιρεία ανακοίνωσε συνεργασία με την Xpeng για την ανάπτυξη 2 μοντέλων μεσαίας κατηγορίας που θα κυκλοφορήσουν το 2026. Φυσικά, η συνεργασία ενισχύει τη θέση της Volkswagen στην Κίνα και στοχεύει στη δημιουργία ελκυστικών προτάσεων για τους καταναλωτές.

Όσο για τη νέα πλατφόρμα θα είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο στην Κίνα. Ωστόσο, η μάρκα δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να τη χρησιμοποιήσει και σε άλλες αγορές στο μέλλον. Με αυτήν την πρωτοβουλία, η μάρκα επιδιώκει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στην κινεζική αγορά. Επιπλέον, στοχεύει στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, ενισχύοντας τη θέση της ως ηγέτης στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων.

abb_img
spot_img