Volkswagen: «Ψήνεται» το ηλεκτρικό των 20.000 ευρώ

Το προσιτό μοντέλο της Volkswagen που θα κοστίζει 20.000 ευρώ είναι υπό υλοποίηση με πιθανή χρονιά κυκλοφορίας το 2027.

Ακούστε το άρθρο

Η Volkswagen έχει εκφράσει εδώ και καιρό τις προθέσεις της για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ, ωστόσο ακόμη δεν έχουμε δει κάποια εξέλιξη επ’ αυτού. Η γερμανική μάρκα όμως, σύμφωνα και με ανακοίνωσή της, αρχίζει να υλοποιεί τα σχέδια της για ένα προσιτό ηλεκτρικό, το οποίο θα μπορούσε να έχει έτοιμο το έτος 2027.

Το μοντέλο, που θα φέρει τον τίτλο εργασίας ID.1, θα μπορούσε να κυκλοφορήσει από το 2027, σύμφωνα με τον επικεφαλής της μάρκας VW, Thomas Schäfer. Οι εργασίες έχουν προχωρήσει αρκετά, με 4 ομάδες εργασίας να αναπτύξουν προτάσεις για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το πλήρες σχέδιο και η τοποθεσία κατασκευής δεν έχουν ακόμη καθοριστεί, με τον Schäfer να υπογραμμίσει την οικονομική δυσκολία του εγχειρήματος. Κυρίως λόγω του υψηλού κόστους της μπαταρίας.

Το νέο Volkswagen ID.2 θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ!

Τα σενάρια της Volkswagen για το προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Για την υλοποίηση του στόχου των 20.000 ευρώ, η VW εξετάζει διάφορα σενάρια. Σε αυτά είναι μία πιθανή συνεργασία με τη Renault για την κοινή παραγωγή μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Επιπλέον, η εταιρεία έχει ήδη επιβεβαιώσει το μοντέλο ID.2, με έτος κυκλοφορίας το 2026 και αρχική τιμή περίπου 25.000 ευρώ.

Το νέο Volkswagen ID.2 θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ!

Επίσης, σύμφωνα με τον Schäfer, η ημερομηνία κυκλοφορίας για το ID.1 ορίστηκε «σκόπιμα» ένα χρόνο μετά το ID.2. Παρά τις αβεβαιότητες που υπάρχουν, ο Schäfer δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης. Μάλιστα, επιμένει ότι η Volkswagen είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στα σχέδιά της παρά τις πρόσφατες πτώσεις στις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων.

Volkswagen ID. 2all: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Λαού

Σημάδια βελτίωσης για τη μάρκα

Τέλος, να σημειώσουμε πως τα μέτρα λιτότητας που εφάρμοσε ο Schäfer έχουν αποδώσει καρπούς. Ειδικότερα, η απόδοση των πωλήσεων της μάρκας σημείωσε αύξηση από 3,6% σε 4,1% σε σύγκριση με το 2022. Ωστόσο, παρά τη θετική αυτή εξέλιξη το περιθώριο παραμένει κάτω από τον στόχο των 6,5 ανά σεντ το 2026 και επίσης πολύ κάτω από τον τρέχοντα μέσο όρο του Ομίλου του 7%.

Αν και υπάρχουν προκλήσεις, η Volkswagen δείχνει αποφασισμένη να προχωρήσει προς την ηλεκτροκίνηση. Aνταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς και τις προκλήσεις του μέλλοντος.

 

abb_img