«Ξεζουμίζοντας» τη μπαταρία ενός Tesla Model 3

Μία ενδιαφέρουσα μέτρηση που αφορά το Tesla Model 3, παρουσίασε ο Youtuber Bjorn Nyland και αφορά την αυτονομία του όταν «δείξει» 0%.

Ο Bjorn Nyland είναι ένας γνωστός Youtuber, ο οποίος ασχολείται με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2013. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζει διάφορα βίντεο που αφορούν την συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων, ενώ και ο ίδιος είναι κάτοχος ενός Tesla.

Δοκιμή σε ένα Tesla Model 3 RWD

Αυτή τη φορά αποφάσισε να πραγματοποιήσει μία εντελώς διαφορετική μέτρηση, πάνω σε ένα πισωκίνητο Tesla Model 3. Προσπάθησε να μετρήσει την αυτονομία του συγκεκριμένου οχήματος, όταν το επίπεδο αποθηκευμένου ρεύματος της μπαταρίας φτάσει το 0%.

Τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα που χρησιμοποιούν υγρό καύσιμο, έχουν ένα περιθώριο όταν το όργανο του καυσίμου «δείξει» άδειο (Ε). Μάλιστα, αυτό το περιθώριο δεν είναι… τυχαίο, αφού έχει προνοήσει για αυτό ο κατασκευαστής. Έτσι, δίνεται ακόμα μία ευκαιρία στον… ριψοκίνδυνο οδηγό να φτάσει σε κάποιο πρατήριο.

Βέβαια, όπως και στα αυτοκίνητα με καύσιμο, έτσι και στα ηλεκτρικά, αυτή είναι μία διαδικασία προς αποφυγή. Τόσο οι αντλίες καυσίμου όσο και οι μπαταρίες δεν είναι σωστό να φτάνουν σε τόσο χαμηλό επίπεδο, διότι χάνουν την αποδοτικότητά τους.

Ακυβέρνητο καράβι αυτό το… Tesla Model 3

Για πόσα χιλιόμετρα ταξίδεψε «άδειο» το Tesla;

Παρακολουθώντας το βίντεο, βλέπουμε τον Bjorn Nyland να οδηγεί το Tesla Model 3, αφού έφτασε στο 0%, για 56,1 χιλιόμετρα. Μάλιστα η κατανάλωση που μέτρησε, με την εφαρμογή «Scan My Tesla» στο κινητό τηλέφωνο του ήταν περίπου 6,9 kWh. Μάλιστα, αυτό είναι ένα άκρως εντυπωσιακό νούμερο μιας και αποτελεί το 10% της συνολικής χωρητικότητας της μπαταρίας.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το όχημα λειτουργούσε κανονικά, χωρίς σταδιακή πτώση ισχύος. Όταν καταναλώθηκε εντελώς η ενέργεια, το αυτοκίνητο αυτόματα επέλεξε «νεκρά». Έτσι, ο Bjorn Nyland το οδήγησε στην άκρη του δρόμου, χωρίς να του δίνει τη δυνατότητα επιλογής Drive στο κιβώτιο.

Εντύπωση προκάλεσε στον Youtuber, το γεγονός ότι αν και το όχημα «έσβησε», το σύστημα θέρμανσης στην καμπίνα λειτουργούσε κανονικά. Μάλλον χρησιμοποιούσε και τα τελευταία… ηλεκτρόνια!

Η Manhart «αγριεύει» το Tesla Model 3!

Τρομακτική εμπειρία αναφέρει ο Bjorn Nyland

Σύμφωνα με την άποψη του Bjοrn, η στιγμή που το αυτοκίνητο «νέκρωσε», ήταν μία τρομακτική εμπειρία για αυτόν. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν θα πρέπει να το δοκιμάζει κανείς, κάνοντας σωστούς υπολογισμούς για ανεφοδιασμό.

Κλωνοποιήθηκε το Tesla Model 3;

Αυτό όμως που θα ήθελε να συμβεί, είναι να νιώσει μία σταδιακή πτώση ισχύος. Προφανώς, με αυτό τρόπο, ο οδηγός θα είχε μία ιδέα ότι το τέλος πλησιάζει. Βέβαια, κανείς δεν μπορεί να επέμβει στην πολιτική του κατασκευαστή.

Δείτε το βίντεο:

abb_img
spot_img