Υβριδικά DS 3 και DS 4: Άνεση και γαλλικό στυλ χωρίς φόρτιση

Καθώς η μετάβαση προς τον εξηλεκτρισμό συνεχίζει, η DS Automobiles αποκαλύπτει τις νέες υβριδικές εκδόσεις των DS 3 και DS 4.

Ακούστε το άρθρο

Καθώς η μετάβαση προς τον εξηλεκτρισμό συνεχίζει, η DS Automobiles αποκαλύπτει τις νέες υβριδικές εκδόσεις των DS 3 και DS 4.

Με τα υβριδικά αυτοκίνητα η DS Automobiles δίνει άνεση, καλύτερη ενεργειακή απόδοση και μικρότερα λειτουργικά κόστη από τα βενζινοκίνητα οχήματα. Το σύστημα δεν έχει ανάγκη για φόρτιση και η διαχείριση της μπαταρίας είναι πλήρως αυτόματη. Η εκκίνηση γίνεται σιωπηλά, μόνο ηλεκτρική ενέργεια και χωρίς εκπομπή CO2. Ενώ ο κινητήρας βενζίνης αρχίζει αν χρειαστεί περισσότερη ισχύ.

Υβριδικά και οικονομικά DS

Η επιλογή οδήγησης μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα, σε αστικές διαδρομές πολλών χιλιομέτρων είναι πολύ σημαντική. Το υβριδικό σύστημα δίνει οδήγηση με ηλεκτρική ενέργεια για περισσότερο από το 50% του χρόνου της διαδρομής με ένα οφέλος έως και 40% στην κατανάλωση καυσίμου.

Στο δρόμο, ο συνδυασμός βενζίνης και ηλεκτρικής ενέργειας δίνει αποδοτικότητα και ευελιξία. Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και, σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, αύξηση της ισχύος που επιτρέπει περισσότερη απόδοση με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Η ήσυχη λειτουργία στην πόλη είναι καλή για το περιβάλλον και τους κατοίκους. Όμως για την ασφάλεια των πεζών, τα αυτοκίνητα κάνουν έναν  ελαφρύ ήχο όταν περνούν με έως 30 χλμ/ώρα. Σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 Automatic, στον κύκλο WLTP, αυτές οι αλλαγές φέρνουν κέρδος σχεδόν 20% σε αποδοτικούς όρους (1,2 λιγότερα λίτρα καυσίμου για τη διαδρομή 100 χιλιομέτρων) και μείωση 27 γραμμάριων ανά χιλιόμετρο CO2 (ή 19%) σε 112 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο CO2. Στην πόλη, η μείωση της κατανάλωσης είναι για το DS 3 έως και 38%. Για το DS 4, οι εξοικονομήσεις φτάνουν έως και 16% στην κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με τον κύκλο WLTP (1,1 λιγότερα λίτρα καυσίμου για τη διαδρομή 100 χιλιομέτρων), με μείωση 15% στις εκπομπές CO2, δηλαδή μείωση 21 γραμμάριων σε ελάχιστα 116 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο CO2. Στην πόλη, η μείωση της κατανάλωσης είναι έως και 39%.

Κινητήρες και μπαταρίες

Τοποθετημένα κάτω από το καπό και στο πάτωμα, τα υβριδικά στοιχεία δεν αλλάζουν την πρακτικότητα και τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, που είναι ακριβώς ίδια με αυτήν της βενζινοκίνητης έκδοσης.

Η επιλογή Hybrid έχει έναν κινητήρα βενζίνης 136 ίππων με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου NMC 0,9 kWh τροφοδοτεί το σύστημα αυτόματης φόρτισης ηλεκτρικής ενέργειας. Ο βενζινοκινητήρας είναι3κύλινδρος με χωρητικότητα 1199 κ.εκ. και 136 ίππους. Αυτή η νέα έκδοση λειτουργεί σε κύκλο Miller, που δίνει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και  μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Ο κινητήρας έχει νέα αλυσίδα χρονισμού και νέο υπέρσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγαλύτερη αντοχή και την ανταπόκριση στις χαμηλές στροφές. Ο μόνιμος μαγνήτης του ηλεκτροκινητήρα είναι μέσα στο νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Μάλιστα κατά την αποφόρτιση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια. Για να ανακτήσει κινητική ενέργεια και να τροφοδοτήσει την μπαταρία 0,9 kWh που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα.

Για το DS 3 η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα είναι 1,2 δευτερόλεπτα γρηγορότερη,  στα 8,4 δευτερόλεπτα, σε σύγκριση με τον κινητήρα PureTech 130 Automatic. Και η απόδοση του DS 4 είναι καλύτερη με επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα στα 10,4 δευτερόλεπτα (1,2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το αντίστοιχο με τον κινητήρα PureTech 130 Automatic.

Βοηθά τους οδηγούς να εκμεταλλευτούν τη μέγιστη απόδοση

Πίσω από το τιμόνι, η μετάβαση από τον έναν κινητήρα στον άλλο είναι ανεπαίσθητη. Ο δείκτης ταχύτητας έχει μπλε χρώμα όσο η οδήγηση γίνεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Στη ψηφιακή οθόνη ενδείξεων βλέπουμε τη ροή ενέργειας, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την κατάσταση λειτουργίας της. Το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε μόνο με ηλεκτρική ενέργεια εμφανίζεται στον υπολογιστή του αυτοκινήτου και στο τέλος της διαδρομής.

Το DS 4 Hybrid έχει τις νέες εκδόσεις Pallas και Étoile με διάφορες επιλογές εξοπλισμού. Μεταξύ τους οι δύο εσωτερικές επενδύσεις σε μαύρο Alcantara ή δέρμα Brown Nappa με θερμαινόμενα καθίσματα. Καθώς και το σύστημα ψυχαγωγίας DS Iris με DS Smart touch. Για στυλ, άνεση και ασφάλεια, το DS 4 Hybrid Étoile έχει φωτιστικά σώματα DS Matrix Led Vision και το Πακέτο Ανίχνευσης Πίσω Κίνησης. Τέλος το DS 4 Hybrid Pallas έχει ημιαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και καθίσματα με μασάζ.

Πηγή: Δελτίο Τύπου

abb_img