To τμήμα εμπορικών οχημάτων της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Geely αποκάλυψε το Homtruck. Το αντίπαλον δέος του Tesla Semi, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2024.
Το concept Farizon Auto Homtruck παρουσιάζει ένα ημι-φορτηγό που μπορεί να φιλοξενήσει ηλεκτρικό σύστημα με μπαταρία μεγάλης αυτονομίας.
Η Tesla αναπτύσσει τον πρώτο Megacharger που φορτίζει το ηλεκτρικό φορτηγό Tesla Semi
Το Homtruck με ανεπτυγμένο λογισμικό
Η Farizon δεν έχει κάνει γνωστές τις τεχνικές του προδιαγραφές. Αλλά εστίασε στην αναλυτική παρουσίαση των ανέσεων που προσφέρει το Homtruck. Όπως επίσης και στις δυνατότητες αξιοποίησης των δεδομένων που συλλέγει.
Πιο συγκεκριμένα, το φορτηγό θα μπορεί να διασυνδέεται με τα δίκτυα υπολογιστών των εταιρειών logistics. Επιτρέποντας έτσι την ακριβέστερη παρακολούθηση των παραδόσεων και του λειτουργικού κόστους, σύμφωνα με τη Farizon.
Ένας ενσωματωμένος «εγκέφαλος» θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τους αισθητήρες του φορτηγού και τα δεδομένα κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο για να δημιουργήσει προτάσεις διαδρομής, συμπεριλαμβανομένων διαδρομών που επηρεάζουν τις ανάγκες φόρτισης, ισχυρίζεται η αυτοκινητοβιομηχανία.
Σύμφωνα με τη Farizon, το Homtruck θα διαθέτει επίσης τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού που αντιστοιχεί στο Επίπεδο 4 στην κλίμακα αυτονομίας SAE.
Αυτό θα επιτρέψει, σε ορισμένες περιπτώσεις, την πλήρως αυτόνομη οδήγηση. Καθώς και μια λειτουργία “συνοδείας” που επιτρέπει σε πολλά φορτηγά να συντονίζουν τις κινήσεις τους μεταξύ τους. Επίσης μια κάμερα που βλέπει προς τον οδηγό θα τον παρακολουθεί για την πιθανή απόσπαση της προσοχής του.
Η Pepsi θα παραλάβει σύντομα τα πρώτα Tesla Semi Trucks
Το Homtruck σαν ένα άνετο Semi Truck
Για να είναι άνετος ο οδηγός σε μεγάλες αποστάσεις, το Homtruck διαθέτει μπάνιο με ντους, μονό κρεβάτι, τσαγιέρα, ψυγείο, πλυντήριο ρούχων. Αλλά και κουζίνα, η οποία είναι προσβάσιμη μόνο έξω από την καμπίνα.
Το φορτηγό διαθέτει ένα σύστημα κάμερας 360 μοιρών που χρησιμοποιεί ενώ είναι σε κίνηση ή σε στάση, σύμφωνα με την εταιρεία.
Το ότι η κυκλοφορία του Tesla Semi έχει καθυστερήσει πολλές φορές, φέρεται να οφείλεται στην έλλειψη της διαθεσιμότητας μπαταριών.
Η παραγωγή και η άμεση διαθεσιμότητα κυψελών 4680, θα μπορούσε να επιτρέψει ορισμένες παραδόσεις να πραγματοποιηθούν μόλις το τέλος του έτους.
Δεν είναι σαφές εάν η Farizon Auto θα προσπαθήσει να εισέλθει στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Ωστόσο, ο κατάλογος των ηλεκτρικών ημιφορτηγών που από παραδοσιακούς κατασκευαστές φορτηγών σημειώνει συνεχή αύξηση.