Ο διάδοχος της Lamborghini Aventador, θα γυρίσει μία νέα σελίδα στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Μάλιστα, θα είναι η αφορμή που ο «μαινόμενος ταύρος» θα εισέλθει στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προχώρησε σε επίσημη παρουσίαση του συστήματος κίνησης της νέας Aventador και μάλιστα ανακοινώνοντας ένα σύνολο τεχνικών λεπτομερειών.
Αρχικά, σύμφωνα με τις δηλώσεις της εταιρείας, το υβριδικό σύστημα κίνησης έχει την κωδική ονομασία LB744. Επιπλέον, ανήκει σε μία δική του κατηγορία υβριδικών οχημάτων με τα αρχικά HPEV – Υψηλών Επιδόσεων Εξηλεκτρισμένο Όχημα (High Performance Electrified Vehicle). Όμως, το σημαντικότερο είναι ότι θα αποτελεί την πρώτη Plug-in Hybrid εκδοχή της Lamborghini, αποδίδοντας πάνω από 1.000 ίππους.
Μία Lamborghini Huracan καταδιώκει το… μέλλον!
Με V12 θερμικό κινητήρα και 3 ηλεκτροκινητήρες η νέα Lamborghini Aventador
Αρχικά, το σύστημα κίνησης LB744 είναι υπεύθυνο για την παράταση της ζωής του θερμικού κινητήρα στην γκάμα της ιταλικής φίρμας. Ωστόσο, κάτω από το «σώμα» της νέας Aventador, θα υπάρχει ένας ολοκαίνουριος V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας 6,5 λίτρων. Σύμφωνα με τη μάρκα, η σχεδίαση του νέου μηχανικού συνόλου των 218 κιλών, έχει γίνει σε λευκό χαρτί.
Μάλιστα, θα έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί σε αρκετά υψηλές στροφές περιστροφής, φτάνοντας έως τις 9.500. Από πλευράς απόδοσης, η εταιρεία δηλώνει ότι η μέγιστη ισχύς του «αγγίζει» τους 825 ίππους και τα 725 Nm ροπής. Επιπλέον, η Lamborghini έχει ονοματοδοτήσει τον κινητήρα ως L545, ενώ είναι ανεστραμμένος κατά 180 μοίρες συγκριτικά με τον προκάτοχό του.
Το 2028 η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini!
Το υβριδικό σύστημα κίνησης ολοκληρώνουν 3 ηλεκτρικά μοτέρ υψηλής απόδοσης. Πιο συγκεκριμένα, η νέα Aventador θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα και έναν «πασπαρτού». Αυτός, θα είναι υπεύθυνος για την φόρτιση της μπαταρίας, την απόδοση ισχύος κατά την επιτάχυνση, καθώς και για την εκκίνηση του θηριώδους V12.
Όλα τα παραπάνω (και ακόμη περισσότερα) θα έχουν ως αποτέλεσμα την συνδυαστική ισχύ των 1.015 ίππων. Από πλευράς φόρτισης, έχει επιλεχθεί μία μπαταρία με χωρητικότητα μόλις 3,8 kWh, η οποία μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε μισή ώρα. Ωστόσο, την φόρτισή της μπορεί να αναλάβει και ο V12, σε 6 λεπτά.
Η ζωή του Ferruccio Lamborghini σε ταινία
Με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και εξηλεκτρισμένη τετρακίνηση
Η Lamborghini εξοπλίζει την LB744 με ένα 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο είναι για πρώτη φορά, εγκάρσια τοποθετημένο. Προφανώς, σκοπός της ιταλικής μάρκας ήταν να ρυθμίσει την κατανομή βάρους, αλλά και να «κάνει χώρο» για το υβριδικό σύστημα.
Επιπλέον, ο σχεδιασμός του εξηλεκτρισμένου συστήματος εξασφαλίζει μετάδοση κίνησης και στους 4 τροχούς. Μάλιστα, το εν λόγω χαρακτηριστικό, το συναντάμε συχνά τα τελευταία χρόνια στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της φίρμας. Η LB744 το πετυχαίνει αυτό, στέλνοντας κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω του 8τάχυτου κιβωτίου και του V12.
Έτσι… θα είναι η διάδοχος της Lamborghini Aventador!
Στη συνέχεια, οι δύο ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν την κίνηση των εμπρός τροχών. Ωστόσο, το σύστημα δίνει την δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, μόνο με τους εμπρός τροχούς. Όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν, μπαίνει σε λειτουργία και ο θερμικός κινητήρας.
Δείτε στο παρακάτω video την λειτουργία του Plug-in υβριδικού συστήματος της Lamborghini LB744: