Η δεύτερη γενιά του Tesla Roadster είναι ακόμη ένα πολυσυζητημένο μοντέλο της αμερικάνικης φίρμας, το οποίο δεν έχει δει προς το παρόν το πράσινο φως της γραμμής παραγωγής. Επιπλέον, σύμφωνα με μελέτες, είναι στην κορυφή των αναζητήσεων στο διαδίκτυο. Ωστόσο, τον «δρόμο» άνοιξε η πρώτη γενιά του μοντέλου, με επίσης ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Μάλιστα, το πρώτο Roadster διατηρεί υψηλά το κόστος απόκτησής του ως μεταχειρισμένο.
Η πρώτη γενιά Tesla Roadster ήταν διαθέσιμη από το 2008 έως το 2012. Ειδικότερα, αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της φίρμας και είχε ως βάση το πλαίσιο της Lotus Elise. Επιπλέον, είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο στην ιστορία που πέτυχε αυτονομία άνω των 320 χιλιομέτρων. Τώρα, σε ένα κοντέινερ στην Κίνα, βρέθηκαν όχι ένα, ούτε δύο αλλά… τρία Tesla Roadster πρώτης γενιάς.
3 πραγματικά ολοκαίνουρια Tesla Roadster πρώτης γενιάς
Το σημαντικότερο όλων δεν είναι απλά η ανακάλυψη των τριών ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό που έχει προκαλέσει αναστάτωση, είναι ότι και τα τρία Roadster είναι ολοκαίνουργια, με μηδέν χιλιόμετρα στο κοντέρ τους. Μάλιστα, τα εν λόγω αυτοκίνητα έχουν να δουν το φως του ήλιου για 13 χρόνια. Τώρα, η Gruber Motors έχει αναλάβει να τα προωθήσει στην αγορά, αφού πρώτα τα επαναφέρει στη… ζωή.
H εν λόγω εταιρεία, η οποία ειδικεύεται στην επισκευή της πρώτης γενιάς Tesla Roadster, δήλωσε:
«Το 2010, ένας πελάτης στην Κίνα αγόρασε τρία ολοκαίνουργια Roadster από την Tesla. Μάλιστα, αυτά αποστάλθηκαν σε μια αποβάθρα στην Κίνα, αλλά εγκαταλείφθηκαν από τον αγοραστή.
Τώρα, είναι σε θαλάσσια εμπορευματοκιβώτια, σφραγισμένα, με μηδενικά χιλιόμετρα, σε ένα λιμάνι. Από το 2010 είναι ανέγγιχτα, συσσωρεύοντας έξοδα αποθήκευσης σε εξαψήφιο αριθμό. Ένας νέος ιδιοκτήτης τα βρήκε και τα πουλάει».
Έχεις Tesla και οδηγείς νύχτα; Θα πληρώσεις!
Οι μπαταρίες πιθανόν να έχουν υποστεί μη αναστρέψιμη βλάβη
Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες των τριών αυτοκινήτων, η… εμφανισιακή τους κατάσταση είναι πραγματικά εφάμιλλη ενός καινούργιου οχήματος. Μάλιστα, στο εσωτερικό τους βλέπουμε ακόμη και τα χάρτινα εργοστασιακά καλύμματα στο πάτωμα. Ωστόσο, όπως όλοι ξέρουμε, όταν ένα αυτοκίνητο μένει στάσιμο για χρόνια, οι βλάβες που μπορεί να εμφανίσει είναι αρκετές.
Αρχικά, οι περισσότερες φθορές έχουν σχετικά χαμηλό κόστος ώστε να δεχθούν επισκευή ή αντικατάσταση. Τώρα, αυτό που προβληματίζει την Gruber Motors είναι η απόδοση της μπαταρίας, η οποία προς το παρόν δείχνει «νεκρή».
Tesla: Πόσο εξασθενεί η μπαταρία μετά από 322.000 χιλιόμετρα;
Σύμφωνα με την εταιρεία, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να γίνει αντικατάσταση της συστοιχίας μπαταριών με καινούρια. Ωστόσο, η εταιρεία αναφέρει ότι δεν γνωρίζει ακόμα την ακριβή κατάστασή της και περιμένει να ελέγξει τα 3 μοντέλα.
Η Gruber Motors κάνει προσπάθειες να βοηθήσει τον πωλητή να βρει αγοραστές στην παρούσα κατάσταση των αυτοκινήτων. Επιπλέον, αν δεν υπάρξει αγοραστής στην Κίνα, θα αποστείλει τα 3 μοντέλα στις εγκαταστάσεις της στις Η.Π.Α. μέχρι τα μέσα Μαΐου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όταν τα αυτοκίνητα επανέλθουν πλήρως, θα αποτελούν τα πιο άρτια Tesla Roadster πρώτης γενιάς στον κόσμο.