Τα ελαστικά χωρίς αέρα φέρνουν μεγάλες αλλαγές, υποσχόμενα μεγαλύτερους χρόνους χρήσης χωρίς προβλήματα. Η Michelin έχει ήδη αναπτύξει τέτοιου είδους ελαστικά, τα οποία μάλιστα χρησιμοποιούν 3 Van της ταχυδρομικής εταιρείας La Poste, που εδρεύει στη Β. Γαλλία.
Η Michelin θα δοκιμάσει συνολικά τα ελαστικά σε συνολικά 40 Van της La Poste, μέχρι το 2024. Μάλιστα, ο υπεύθυνος της εταιρείας κ. Philippe Dorge, ανέφερε ότι διαθέτουν στόλο 50.000 οχημάτων. Τόνισε επίσης, ότι αντιμετωπίζει απώλεια αέρα ελαστικού από αιχμηρό αντικείμενο μία φορά το μήνα, σε τουλάχιστον 60 οχήματα.
Με τη χρήση του εν λόγω ελαστικού δεν υπάρχει άμεση απώλεια αέρα. Συνεπώς, ο κίνδυνος ακινητοποίησης του οχήματος είναι μικρότερος και μάλιστα με ελάχιστη συντήρηση. Επιπλέον, τα ελαστικά μειώνουν την κατανάλωση και αυξάνουν την αυτονομία των οχημάτων που τα χρησιμοποιούν.
Η Michelin καινοτομεί… με άλλον αέρα!
Το Michelin Uptis είναι το ελαστικό του μέλλοντος
Τα νέα ελαστικά χωρίς αέρα της γαλλικής εταιρείας φέρουν την ονομασία Uptis και τα πέλματά τους μοιάζουν με αυτά των συμβατικών ελαστικών. Φυσικά, είναι κατάλληλα για καλοκαιρινές και χειμερινές εφαρμογές, καθώς είναι 4 εποχών.
Η La Poste δοκιμάζει τα ελαστικά όλων των εποχών στα αυτοκίνητά της. Σύμφωνα με την εταιρεία, δεν υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου συγκριτικά με τη χρήση κανονικού ελαστικού.
Goodyear: Ελαστικά από 90% βιώσιμα υλικά
Από αλουμίνιο, καουτσούκ και ρητίνη
Τα εν λόγω ελαστικά διαθέτουν κεντρικό τμήμα από αλουμίνιο. Επίσης, οι ακτίνες που στηρίζουν το πέλμα είναι κατασκευασμένες από συνδυασμό καουτσούκ και ρητίνης ενισχυμένης με υαλοβάμβακα.
Επιπλέον, το ελαστικό δεν έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από ένα κανονικό και σωστά συμπιεσμένο ελαστικό. Η απώλεια πίεσης μπορεί να προκαλέσει διάφορα προβλήματα, καθώς και μεγάλη φθορά των ελαστικών.
Η Goodyear δοκιμάζει ελαστικά χωρίς αέρα σε ένα Tesla Model 3
Τα ελαστικά χωρίς αέρα θα ταξιδέψουν παντού
Εκτός, από τη La Poste, τα εν λόγω ελαστικά θα τα δοκιμάσει και η DHL Singapore, εταιρεία παράδοσης δεμάτων. Πιο συγκεκριμένα, 50 φορτηγά του υποκαταστήματος της εταιρείας στη Ν. Ασία, θα «φορέσουν» τα καινοτόμα ελαστικά τους επόμενους μήνες, για να συλλέξουν δεδομένα για το πώς λειτουργούν σε πραγματικές καθημερινές συνθήκες.