Σε πολλές χώρες και πόλεις του κόσμου, όσοι πολίτες διαθέτουν μέσα μικροκινητικότητας, όπως ποδήλατα, ηλεκτρικά πατίνια κ.α μπορούν να μπουν κανονικά σε Μ.Μ.Μ. Συνήθως η είσοδος γίνεται από την τελευταία πόρτα, ώστε να μην εμποδίζουν τους υπόλοιπους επιβάτες. Ωστόσο, 2 πόλεις από τη Γερμανία, θα βάλλουν…φρένο σε αυτή τη συνήθεια που αφορά τα ηλεκτρικά πατίνια.
Πιο συγκεκριμένα, οι γερμανικές πόλεις Ντίσελντορφ και Ντούισμπουργκ απαγορεύσουν τα ηλεκτρικά πατίνια (e-scooter) στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Μάλιστα, η απαγόρευση θα ξεκινήσει πολύ σύντομα και δη από τον Μάρτιο.
Γερμανία: Τέλος η επιδότηση για ηλεκτρικά φορτηγά (;)
Ποιες εταιρείες στη Γερμανία επιβάλλουν την απαγόρευση για τα ηλεκτρικά πατίνια;
Ειδικότερα, στις εν λόγω πόλεις, οι εταιρείες δημόσιων μεταφορών Rheinbahn και DVG απαγορεύουν τη χρήση ηλεκτρικών σκούτερ σε λεωφορεία και τρένα από την 1η Μαρτίου. Το υπόβαθρο της απαγόρευσης είναι μια σύσταση της Ένωσης Γερμανικών Εταιρειών Μεταφορών (VDV). Την εν λόγω απαγόρευση έχουν ακολουθήσει «πολλές άλλες εταιρείες μεταφορών.
Η ηλεκτροκίνηση δυσκολεύει τη αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία
Η επιτροπή επιχειρήσεων VDV έχει ασχοληθεί εντατικά με το θέμα λόγω πολλών πυρκαγιών που αφορούν ηλεκτρικά σκούτερ με πεντάλ σε δημόσια μέσα μεταφοράς σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ως εκ τούτου δεν συνιστά τη χρήση ηλεκτρικών πατινιών με πεντάλ ως θέμα αρχής.
Γερμανία: Μικρότερη ταχύτητα = περισσότερα οφέλη
Ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων ευρωπαϊκών χωρών
Στην Ισπανία, παρόμοια απόφαση λήφθηκε στα τέλη του περασμένου έτους, με τη Μαδρίτη να ηγείται της κατηγορίας. Ωστόσο, υπήρξε και μια προσωρινή απαγόρευση στη Βαρκελώνη και μια απαγόρευση στις ώρες αιχμής στη Σεβίλλη. Απαγορεύσεις στη χρήση ηλεκτρικών σκούτερ υπήρξαν επίσης στο Αμβούργο και το Λονδίνο.