Η Porsche δεν χάνει χρόνο για να ακολουθήσει το πλήρως ηλεκτρικό Macan, με μια ηλεκτρική έκδοση της Cayenne. Η οποία δοκιμάστηκε στις ευρωπαϊκές Άλπεις, κάτω από ένα βαρύ καμουφλάζ.
Όπως και με την σειρά Macan, η Porsche θα πουλά την ηλεκτρική Cayenne, παράλληλα και με το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η βάση του EV, θα είναι η ίδια πλατφόρμα PPE με το Macan EV και το Audi Q6 e-tron. Aλλά το Cayenne θα είναι πολύ μεγαλύτερο.
Στην πραγματικότητα, το Cayenne EV, εμφανίζεται ελαφρώς μακρύτερο από το μοντέλο ICE. Αν και είναι δύσκολο να το πούμε αυτό με βεβαιότητα, με τέτοιο καμουφλάζ στο αμάξωμα.
Ορισμένες βασικές λεπτομέρειες σχεδίασης είναι ορατές. Για παράδειγμα, η ηλεκτρική Cayenne, θα έχει ρυθμιζόμενα βοηθήματα αεροδυναμικής στην μπροστινή όψη. Παρόμοια με εκείνα της νέας 911.
Θα υιοθετήσει επίσης, μικρότερους προβολείς από την τρέχουσα Cayenne. Δεδομένου του πόσο καλά έχει κρυφτεί το πίσω μέρος του SUV, είναι δύσκολο να το σχολιάσουμε. Αλλά θα υπάρχουν κάποια πίσω φώτα LED σίγουρα.
Οι λεπτομέρειες του συστήματος μετάδοσης κίνησης, παραμένουν άγνωστες. Αλλά η Porsche είναι πιθανό να εξοπλίσει την ηλεκτρική Cayenne, με διαμορφώσεις διπλού κινητήρα παρόμοιες με το Macan EV. Το αρχικό Macan EV, διαθέτει μαι αξιοσέβαστη ισχύ 402 ίππων και 650 Nm ροπής.
Porsche: Με βελτιωμένους κινητήρες
Το προσανατολισμένο στις επιδόσεις Macan EV Turbo ωστόσο, ανεβάζει σημαντικά τον πήχη με 630 ίππους και 1.128 Nm ροπής. Δεδομένου ότι η ηλεκτρική Cayenne θα είναι μεγαλύτερη και βαρύτερη, η Porsche πιθανότατα θα βελτιώσει περισσότερο τους κινητήρες. Για να παρέχει έτσι, ακόμη περισσότερη ισχύ. Επιπλέον, υπάρχουν φήμες ότι η Porsche ενδέχεται να προσφέρει, ένα ακραίο τετρακινητήριο σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Η αρχιτεκτονική των 800 volt της πλατφόρμας PPE και η βελτιστοποιημένη χημεία κυψελών, θα επιτρέψουν τη γρήγορη φόρτιση έως και 270 kW. Εάν συνάδει με άλλα μοντέλα του ομίλου VW, αυτή η ρύθμιση θα επιτρέψει φόρτιση 10-80% σε περίπου 20 λεπτά. Με αυτονομία έως και 255 χλμ., που επιτυγχάνονται σε μόλις 10 λεπτά, από μια σχεδόν άδεια κατάσταση, σε συνθήκες ιδανικής κατάστασης.
Το νέο Cayenne EV, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στα τέλη του 2025, ή στις αρχές του 2026.
Πηγή: Carscoops