Από τι μπορεί να «μείνει» ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Επειδή αρκετοί θα πείτε πως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μένει λόγω αυτονομίας, μην προτρέχετε, μιας και ο λόγος μπορεί να σας εκπλήξει!

Μια έρευνα που διεξήχθη από μεγάλη εταιρεία οδικής βοήθειας στην Αγγλία, αποκάλυψε το συνήθη λόγο που ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μένει στα καλά καθούμενα. Και όμως η αιτία δεν είναι η άδεια μπαταρία, όπως οι περισσότεροι μπορεί να νομίζατε!

7th Ecomobility Conference 2024: Ανταπόκριση από το ετήσιο συνέδριο ηλεκτροκίνησης της HAEE

Ποια είναι η νούμερο 1 αιτία;

Ο κύριος λόγος που ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα φορτωθεί στο γερανό της οδικής βοήθειας είναι το σκασμένο ελαστικό. Για την ακρίβεια, ένα κλαταρισμένο ελαστικό αποτελεί το 29% των κλήσεων που δέχεται η οδική βοήθεια από κατόχους EV. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν ειδικά εξελιγμένα ελαστικά για τη μείωση της αντίστασης κύλισης.

Έτσι θα φορτίζετε σωστά το ηλεκτρικό σας όχημα!

Η τελευταία είναι εξαιρετικά σημαντική ώστε να επιτευχθεί η αυτονομία που υπόσχεται ο κατασκευαστής. Βέβαια ένα ελαστικό που «παρέδωσε πνεύμα» είναι ο λόγος που και οι οδηγοί συμβατικών μοντέλων καλούν την οδική. Βλέπετε στο πλαίσιο της εξοικονόμησης βάρους στα νέα μοντέλα δεν υπάρχουν ρεζέρβες, αλλά kit επιδιόρθωσης. Τα τελευταία δεν δίνουν λύση όμως σε μεγάλες βλάβες.

Τι κλέβουν από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Η νούμερο 2 αιτία είναι περίπου αυτή που φαντάζεστε!

Ναι, η άδεια μπαταρία είναι ο δεύτερος συχνότερος λόγος που καλεί ένας οδηγός την οδική βοήθεια. Όχι όμως εξαιτίας της συστοιχίας των μπαταριών που κινεί το όχημα. Ο λόγος είναι η κλασική 12βόλτη μπαταρία που «δίνει ζωή» στις λοιπές ανάγκες του αυτοκινήτου. Όπως για παράδειγμα στο ηχοσύστημα, στα φλας, στον κλιματισμό και σε  πολλά ακόμα. Για να γνωρίζετε, η ηλεκτρονική μονάδα κάθε συστήματος παίρνει ενέργεια από συσσωρευτή χαμηλής τάσης και υπάρχει διαφορετικό κύκλωμα.

Τι να ελέγχετε στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σας;

Αυτό είναι ανεξάρτητο από το κύκλωμα υψηλής τάσης. Για την ακρίβεια και όπως αναφέρουν τα στοιχεία της έρευνας, τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο επιρρεπή σε σχέση με τα θερμικά σε κλήσεις λόγω άδειας μπαταρίας των 12V. Τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν το 23,7% των κλήσεων, ενώ στα θερμικά το 29,7%.

abb_img
spot_img