Archer και REEF συνεργάζονται για τη δημιουργία τοποθεσιών προσγείωσης-απογείωσης για eVTOL

Η REEF Technology θα συνεργαστεί με την Archer Aviation για να μετατρέψει τις στέγες επιλεγμένων γκαράζ σε χώρους προσγείωσης eVTOL.

Μάλιστα, πρόκειται για τη δεύτερη τέτοια συμφωνία της REEF με εταιρεία eVTOL τους τελευταίους μήνες.

Διαβάστε επίσης: NeXt iFly: Το ιδιωτικό eVTOL με εφαρμογή αυτόματης πλοήγησης

Σύμφωνα με τον συνιδρυτή και συν-διευθύνοντα σύμβουλο της Archer, Brett Adcock, η συνεργασία της εταιρείας με την REEF θα λάβει λειτουργικά γκαράζ και θα τα αναδιαμορφώσει ανοίγοντας νέες δυνατότητες για το δικό της μέλλον και γενικά της αστικής κινητικότητας.

Η ανάπτυξη των κατάλληλων υποδομών για τις υπηρεσίες εναέριας οδήγησης

modern city future technology

Τον Ιούνιο, η Joby Aviation ανακοίνωσε μια συμφωνία με την REEF και την Neighborhood Property Group (NPG) για την ανάπτυξη των κατάλληλων υποδομών για την υπηρεσία εναέριας οδήγησης της Joby.

Η συμφωνία επιτρέπει στην Joby να έχει πρόσβαση στο υπάρχον δίκτυο με γκαράζ της REEF σε μεγάλες πόλεις, όπως είναι το Λος Άντζελες, το Μαϊάμι, η Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο. Οι δύο πρώτες μάλιστα έχουν οριστεί από την Archer ως πόλεις εκκίνησης για την υπηρεσία των ιπτάμενων ταξί της.

Τα γκαράζ αποτελούν βολικές τοποθεσίες για τα eVTOL επειδή ήδη βρίσκονται σε ακίνητα μέσα στα αστικά κέντρα όπου οι εταιρείες αερομεταφορών αναμένουν να βρουν τους περισσότερους πελάτες τους.

Οι στέγες των γκαράζ αποτελούν τις τέλειες τοποθεσίες για τα eVTOL

evtol

Η Archer και η REEF, οι οποίες διαχειρίζονται πάνω από 4.800 γκαράζ στη Βόρεια Αμερική, ανέφεραν ότι η συμφωνία τους «θα επιτρέψει στα eVTOL της Archer να έχουν πρόσβαση στον τελευταίο όροφο κτηρίων που βρίσκονται μέσα σε μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες αστικές τοποθεσίες των ΗΠΑ», συμπεριλαμβανομένων του Λος Άντζελες και του Μαϊάμι.

“Πιστεύουμε ότι η συνεργασία με την REEF θα μας επιτρέψει να επιταχύνουμε την αποστολή μας για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμες μορφές μεταφοράς μέσα στα αστικά κέντρα”, δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Archer, Adam Goldstein.

Και συνέχισε λέγοντας: «Η δυνατότητα να αναπτύξουμε τις πρώτες μας τοποθεσίες με μια ήπια μετασκευή των υφιστάμενων δομών θα μας επέτρεπε να κλιμακώσουμε τη λειτουργία μας, διατηρώντας, παράλληλα, προσιτές τιμές για τους πελάτες μας».

Ο Adam Goldstein είχε προηγουμένως εκφράσει το ενδιαφέρον της εταιρείας για τα γκαράζ. “Δεν είναι μόνο τα γκαράζ που καταλαμβάνουν τις τέλειες τοποθεσίες στο κέντρο των μεγάλων πόλεων, αλλά το κόστος για την ανακαίνισή τους που είναι χαμηλό σε σύγκριση με την κατασκευή υποδομών εδάφους για μεταφορές, όπως σε στάσεις του μετρό για παράδειγμα”.

Όπως και η Joby, η οποία αξιοποιεί το λογισμικό που αναπτύχθηκε αρχικά από την Uber, η Archer σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την ιδιόκτητη τεχνολογία προσομοίωσης συστήματος, που ονομάζεται Prime Radiant, για να καθορίσει τις βέλτιστες τοποθεσίες προσγείωσης στο υπάρχον δίκτυο της REEF. Σύμφωνα με ένα σχετικό δελτίο Τύπου, «Ο στόχος είναι να εντοπιστούν οι τοποθεσίες που διαθέτουν ήδη τον απαραίτητο χώρο για απογείωση, προσγείωση και φόρτιση, επομένως απαιτούνται ελάχιστες επιπλέον κατασκευές για την έναρξη της λειτουργίας της υπηρεσίας.”

Διαβάστε επίσης: Η Joby παρουσίασε το ηλεκτρικό της ταξί στη Νέα Υόρκη

Ωστόσο, δεν έχει καταστεί ακόμα σαφές πώς η REEF θα διαχειριστεί τον οποιονδήποτε ανταγωνισμό μεταξύ της Joby και της Archer για την διεκδίκηση των πιο ελκυστικών και επιθυμητών τοποθεσιών.