Citroën Jumber: 30 χρόνια εξέλιξης με προτεραιότητα τον επαγγελματία

Η Citroën γιορτάζει την 30ή επέτειο του Jumper -διαδόχου των εμβληματικών μοντέλων TUB και Type H- το οποίο έχει περάσει στην ηλεκτρική εποχή.

Εδώ και σχεδόν 100 χρόνια, η Citroën υποστηρίζει όλους τους επαγγελματίες με μια σειρά από επαγγελματικά οχήματα προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επαγγελματία.

Αυτό είναι ιδιαίτερα ορατό στην κατηγορία των φορτηγών με εμβληματικά μοντέλα όπως το TUB, το φημισμένο Type H, το πολυβραβευμένο C25 και το Jumper, το οποίο γιορτάζει σήμερα την 30ή επέτειό του και θα ανανεωθεί με περισσότερο στυλ, συνδεσιμότητα και το ίδιο επίπεδο πρακτικότητας.

Διαγράφοντας μια εξαιρετική πορεία 30 ετών στο πλευρό των επαγγελματιών και των επιχειρήσεων, η Citroën συνεχίζει τον θρύλο του δημοφιλούς μοντέλου, με το λανσάρισμα ενός νέου, πιο καινοτόμου Jumper.

Το ηλεκτρικό Citroen Berlingo φρεσκάρεται στα σημεία

1994: Το Citroën Jumper φέρνει τον εκσυγχρονισμό στην αγορά των ελαφρών φορτηγών

Όταν παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 1994, το Jumper τάραξε τα νερά της αγοράς των επαγγελματικών οχημάτων. Ειδικότερα, ήταν εμπνευσμένο από τα επιβατικά οχήματα, φέρνοντας στην αγορά των ελαφρών φορτηγών ένα είδος σχεδίασης, άνεσης, και οδηγικής απόλαυσης.

Το νέο Citroën ë-C3 είναι κάτι παραπάνω από… ηλεκτρικό!

Η Citroën έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στο εσωτερικό με εργονομία παρόμοια με ενός σεντάν, για χάρη των επαγγελματιών οδηγών. Επιπλέον, ενίσχυσε την ηχομόνωση και πρόσθεσε πρωτοφανή χαρακτηριστικά για ένα βαν, όπως ηλεκτρικά παράθυρα και κλιματισμό.

Φυσικά, το νέο Jumper δεν ξέχασε να καλύψει τις βασικές ανάγκες όλων των επαγγελματιών με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων (βενζίνης και πετρελαίου, συμπεριλαμβανομένων των νέων ατμοσφαιρικών 2.5L Diesel και Turbo Diesel με τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κατάλληλων για βαριά φορτία) και διαμορφώσεων αμαξώματος, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συνολικά 58 διαφορετικές εκδόσεις του Jumper!

Ένα Citroën Ami από… χρυσό!

2002: Πρωτοφανείς κινητήρες και χαρακτηριστικά

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, το Citroën Jumper εξελίχθηκε με ανανεωμένο σχεδιασμό και, κυρίως, με την υιοθέτηση 2 κινητήρων τελευταίας τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, του turbo-Diesel άμεσου ψεκασμού 2.2 HDi και του κινητήρα βενζίνης/υγραερίου διπλού καυσίμου 2.0i. Το Jumper καινοτόμησε επίσης όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του, καθώς ήταν το πρώτο στην κατηγορία του που προσέφερε κάθισμα οδηγού με μεταβλητή απόσβεση, κάμερα ή πίσω ραντάρ.

Test Drive || Citroën ë-C4 C-Cross 136 PS: Το αντισυμβατικό!

2006: Ένα ολοκαίνουργιο Jumper που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες της εποχής του

Βασιζόμενη στην επιτυχία της 1ης γενιάς, η Citroën παρουσίασε ένα εντελώς νέο μοντέλο που ανταποκρινόταν ακόμη πιο πιστά στις ανάγκες των επαγγελματιών. Ο σχεδιασμός συνδύαζε τον εκσυγχρονισμό και την πρακτικότητα, περιλαμβάνοντας ενσωματωμένες σχάρες στον προφυλακτήρα για ευκολότερο καθαρισμό του παρμπρίζ.

Η γκάμα των ωφέλιμων όγκων διευρύνθηκε, φτάνοντας πλέον τα 17 m3, σε σύγκριση με τα προηγούμενα 14 m3. Το νέο Jumper ήταν ένα από τα λίγα μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στην κατηγορία του που επέτρεπε συνολικό βάρος φορτίου άνω των 3,5 τόνων. Η γκάμα των κινητήρων ντίζελ HDi επεκτάθηκε και περιλαμβάνει τρία επίπεδα ισχύος: 100, 120 και 157 ίππους.

Ξανά sold out για το Citroën Ami Buggy!

2014: Ένα Jumper με προηγμένα βοηθήματα οδήγησης

Συνεχίζοντας να βρίσκεται στην πρωτοπορία, το Jumper απέκτησε ό,τι πιο σύγχρονο υπήρχε στα μέσα της δεκαετίας του 2010: φώτα ημέρας LED, οθόνη αφής με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, Connecting Box με Bluetooth hands-free και USB, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και σύστημα Stop & Start στους κινητήρες e-HDi για μείωση  της κατανάλωσης κατά 0,5 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη.

2024: Νέα εποχή Citroën Jumper and ë-Jumper

Σήμερα, το Citroën Jumper πηγαίνει τις επαγγελματικές μετακινήσεις σε ένα άλλο επίπεδο, για να παραμείνει πλήρως συνδεδεμένο με την εξέλιξη των αναγκών και των επιθυμιών των επαγγελματιών παρουσιάζοντας τα 2 νέα μοντέλα Jumper και ë-Jumper.

Με στόχο την οδηγική άνεση, για πρώτη φορά στο Jumper, διατίθεται αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με 2 από τους 3 νέους κινητήρες BlueHDi (140 και 180 ίππων, ενώ ο κινητήρας των 120 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων).

Citroën Ami for All: H «εξηλεκτρισμένη» λύση για Άτομα με Αναπηρία

Για τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να υιοθετήσουν τη βιώσιμη κινητικότητα και να μειώσουν το καθημερινό κόστος, το νέο ë-Jumper διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Προσφέρει ισχύ (200 kW/270 hp) και αυτονομία (420 km*) που αποτελούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Το νέο ë-Jumper μπορεί να φορτιστεί από 0% έως 80% σε μόλις 55 λεπτά με ταχυφορτιστή 150 kW.

Ως πρωτοπόρο στις μηδενικές εκπομπές ρύπων στην κατηγορία του, το Jumper θα είναι επίσης διαθέσιμο αργότερα με ένα νέο σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου που θα προσφέρει αυτονομία σχεδόν 500 χιλιόμετρα.

Το νέο Citroën Jumber σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα όσον αφορά τη συνδεσιμότητα. Οι εκδόσεις μεσαίας κατηγορίας διαθέτουν οθόνη 5 ιντσών που απεικονίζει τα χρησιμοποιούμενα μέσα (ραδιόφωνο, τηλέφωνο συνδεδεμένο με Bluetooth κ.λπ.). Τα high-end μοντέλα είναι εξοπλισμένα με μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών με ενσωματωμένη πλοήγηση και ασύρματες διεπαφές Apple CarPlay και Android Auto. Optimized driving comfort and safety.

Ένα Citroën Ami α λα… Aston Martin

Για να προσφέρει στους χρήστες τις βέλτιστες συνθήκες εργασίας, το νέο Jumper διαθέτει  πρωτοφανή εξοπλισμό. Μεταξύ αυτού βρίσκουμε το  ηλεκτρικό χειρόφρενο, πιο άνετο στη χρήση από από ένα αντίστοιχο χειροκίνητο, ψηφιακό καθρέφτη που προσφέρει άνεση και ασφάλεια καθώς και σύστημα πρόσβασης και εκκίνησης “hands-free”. Νέα βοηθήματα οδήγησης κάνουν επίσης την εμφάνισή τους, όπως η προειδοποίηση κόπωσης του οδηγού ή το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών.

Τέλος, με αυτά τα νέα προτερήματα και μια πιο επιβλητική σχεδίαση, βασιζόμενη στην  νέα ταυτότητα της μάρκας Citroën, το Jumper έχει όλες τις δυνάμεις για να εγκαινιάσει μια τέταρτη δεκαετία επιτυχιών στην κατηγορία των van.

Πηγή: Δελτίου Τύπου

 

abb_img
spot_img