Citroën Ami for All: H «εξηλεκτρισμένη» λύση για Άτομα με Αναπηρία

H Citroën παρουσίασε το ηλεκτρικό Ami for All, ένα πρωτότυπο μοντέλο κατάλληλο για άτομα με κινητικά προβλήματα των κάτω άκρων.

Ακούστε το άρθρο

Η Citroën παρουσίασε την ιδέα «Ami for All», ένα πρωτότυπο μοντέλο το οποίο δημιούργησε σε συνεργασία με την Pimas. Η τελευταία, αποτελεί μία εταιρεία με εξειδίκευση στη μετατροπή οχημάτων για άτομα με μειωμένη κινητικότητα. Το έργο αυτό έκανε την εμφάνισή του στην έκθεση Autonomic στο Παρίσι, τις προηγούμενες μέρες. Μιλάμε για ένα συμβατικό ηλεκτρικό Citroën Ami, το οποίο είναι ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που παρουσιάζουν κινητικά προβλήματα των κάτω άκρων.

Η εν λόγω έκδοση, ενσωματώνει τεχνικές εξελίξεις, όπως αυξημένη γωνία ανοίγματος της πόρτας, εξοπλισμό για τη μεταφορά του ατόμου από το αναπηρικό αμαξίδιο στο κάθισμα, χειροκίνητο έλεγχο για την επιτάχυνση και το φρενάρισμα και μία έξυπνη λύση για τη μεταφορά του αναπηρικού αμαξιδίου εντός ή εκτός της καμπίνας.

Το Citroën My Ami Buggy έρχεται για καλοκαίρι στην Ελλάδα

Με το Ami for All, η Citroën δίνει πίσω την ανεξαρτησία σε όσους την έχουν χάσει. Παράλληλα, προσφέρει μία προσιτή λύση ηλεκτρικής κινητικότητας χωρίς δίπλωμα οδήγησης. Επιπλέον το μοντέλο προσφέρει έναν ευκολότερο τρόπο ζωής, χωρίς την απαραίτητη ύπαρξη επιπλέον ατόμου για συνοδεία. Μάλιστα, με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες αποφεύγουν τα δημόσια μέσα μεταφοράς με τα απρόβλεπτα δρομολόγια και την δύσκολη πρόσβαση.

Ένα Citroën Ami α λα… Aston Martin

Citroën Ami for All: H «εξηλεκτρισμένη» λύση για ΑμεΑ

Τα χαρακτηριστικά του Citroën Ami for All που το κάνουν εύκολο στη χρήση

Η είσοδος και η έξοδος στο Citroën Ami for All είναι εύκολη, χάρη στη φαρδιά και αντίθετα ανοιγόμενη πόρτα οδηγού. Επιπλέον, η μεγάλη γωνία ανοίγματος διευκολύνει την τοποθέτηση του αναπηρικού αμαξιδίου, παράλληλα με το κατώφλι του χώρου επιβατών. Στη συνέχεια, ένα αναδιπλούμενο ράφι επιτρέπει τη μεταφορά του ατόμου, ανεξάρτητα από το αναπηρικό αμαξίδιο, στο χώρο επιβατών.

Τέλος, μέσω ενός ιμάντα στο εσωτερικό μέρος της πόρτας, ο οδηγός μετακινείται από το αμαξίδιο στο κάθισμα του οδηγού. Μόλις γίνει η επιβίβαση, ένας μοχλός στο τιμόνι διευκολύνει τον οδηγό για να μπορεί να πιάσει εύκολα το τιμόνι. Επιπλέον, την λειτουργία των συνηθισμένων πεντάλ, αναλαμβάνει ένας επιλογέας για τον χειροκίνητο έλεγχο του του γκαζιού και του φρένου.

Η Citroën μας δείχνει το μέλλον στην Σανγκάη

Για τη μεταφορά του αναπηρικού αμαξιδίου, το Citroën Ami for All προσφέρει 2 επιλογές. Αρχικά, μπορεί να τοποθετηθεί στον χώρο των επιβατών, εκμεταλλευόμενοι τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο μπροστά από τον συνοδηγό. Στη συνέχεια, ο οδηγός αφαιρεί τους τροχούς από το αμαξίδιο, ασφαλίζοντάς τους στο χώρο των ποδιών, με έναν ειδικό ιμάντα. Το διπλωμένο αναπηρικό αμαξίδιο χωράει στο κάθισμα του συνοδηγού.

Εάν υπάρχει και συνεπιβάτης, το αναπηρικό αμαξίδιο μπορεί εύκολα να μπει σε ειδικό χώρο στο πίσω μέρος του οχήματος. Σε αυτό είναι χρήσιμη μία αλουμινένια σχάρα αποσκευών, με τον επιπλέον επιβάτη να τοποθετεί εκεί το αμαξίδιο. Με αυτόν τον τρόπο, μένει ελεύθερος ολόκληρος ο χώρος του συνοδηγού στην καμπίνα.

abb_img