Consumer Reports: Το «Full Self-Driving» της Tesla δεν παρέχει επαρκείς εγγυήσεις ασφάλειας

Σύμφωνα με το Consumer Reports το λογισμικό «Full Self-Driving» της Tesla δεν παρέχει εγγυήσεις, ενώ «οι καταναλωτές στην πραγματικότητα πληρώνουν για να δοκιμάσουν και να βοηθήσουν να εξελιχθεί η συγκεκριμένη τεχνολογία, χωρίς επαρκή εχέγγυα ασφάλειας».

Το συγκεκριμένο δημοσίευμα ανέφερε ότι το λογισμικό «Full Self-Driving» της Tesla Inc. στερείται ασφάλειας και εξέφρασε την ανησυχία ότι η χρήση του συστήματος σε δημόσιους δρόμους θέτει το κοινό σε κίνδυνο, παραθέτοντας πληροφορίες που προέρχονται από τους οδηγούς.

Διαβάστε επίσης: Η Morgan Stanley προβλέπει ότι η Tesla θα εισέλθει στην αγορά eVTOL

Ανάμεσα στις μαρτυρίες που καταγράφηκαν, εκφράστηκαν – μεταξύ άλλων – ανησυχίες, σύμφωνα με τις οποίες, τα “οχήματα στις στροφές παρεκκλίνουν από την πορεία τους με αποτέλεσμα να ακουμπούν θάμνους ή ακόμα να κατευθύνονται προς σταθμευμένα αυτοκίνητα“.

«Full Self-Driving» της Tesla 1

Τα βίντεο του FSD Beta 9 σε δράση δεν δείχνουν ένα σύστημα που καθιστά την οδήγηση ασφαλέστερη ή ακόμη λιγότερο αγχωτική“, λέει ο Jake Fisher, ανώτερος διευθυντής του Auto Test Center Consumer Reports.

Οι καταναλωτές, όμως, στην πραγματικότητα πληρώνουν για να δοκιμάσουν και να βοηθήσουν να εξελιχθεί η συγκεκριμένη τεχνολογία, χωρίς επαρκή εχέγγυα ασφάλειας.”

Τον Απρίλιο, το Consumer Reports ανέφερε ότι οι μηχανικοί της κατάφεραν να υπερπηδήσουν τις σχετικές εγγυήσεις ασφάλειας του Autopilot της Tesla και να βγουν από τη θέση του οδηγού.

Επιπλέον, τον περασμένο μήνα, η NHTSA αποκάλυψε ότι ξεκίνησε 30 έρευνες για ατυχήματα με Tesla που αφορούσαν σε 10 θανάτους από το 2016, όπου λειτουργούσαν προηγμένα συστήματά υποστήριξης οδηγού, αμφίβολα για χρήση.

Οι καταναλωτές πληρώνουν απλώς για να δοκιμάσουν και να αναπτύξουν την τεχνολογία χωρίς επαρκή εχέγγυα ασφάλειας 2

Το Tesla Autopilot, το οποίο χειρίζεται ορισμένα καθήκοντα οδήγησης, λειτουργούσε σε τουλάχιστον τρία οχήματα Tesla που εμπλέκονται σε θανατηφόρα ατυχήματα στις ΗΠΑ από το 2016, σύμφωνα με το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών.

Το NTSB έχει επικρίνει την έλλειψη ασφάλειας στα συστήματα της Tesla και συγκεκριμένα του Autopilot, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να κρατούν τα χέρια τους μακριά από το τιμόνι για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα.

Διαβάστε επίσης: Το Autopilot βάζει σε περιπέτειες την Tesla – Έρευνες των ΗΠΑ για υπαιτιότητα σε δυστυχήματα

Η Tesla δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι οι επιλέξιμοι κάτοχοι μπορούν να εγγραφούν στο FSD για 99 ή 199 δολάρια το μήνα.

Η Tesla αναφέρει ότι οι λειτουργίες του FSD “που είναι ενεργοποιημένες αυτήν τη στιγμή δεν καθιστούν αυτόνομο το όχημα. Οι τρέχουσες ενεργοποιημένες λειτουργίες απαιτούν έναν απόλυτα προσεκτικό οδηγό, ο οποίος έχει τα χέρια του στο τιμόνι και είναι έτοιμος να αναλάβει τον έλεγχο του αυτοκινήτου ανά πάσα στιγμή.”