Dacia: Σε ποια μοντέλα απουσιάζει η κεντρική οθόνη;

Η κεντρική οθόνη στο εσωτερικό των αυτοκινήτων ενέχει κινδύνους και η Dacia προσφέρει μοντέλα που λειτουργούν χωρίς αυτή με επιτυχία.

Ακούστε το άρθρο

Η αυξανόμενη εξάρτηση από τις οθόνες στα αυτοκίνητα έχει αρχίσει να ανησυχεί τους ειδικούς ασφάλειας. Μάλιστα, πρόσφατα η Euro NCAP επεσήμανε το πρόβλημα, ανακοινώνοντας πως από το 2026 θα επιβάλλει ποινές στα αυτοκίνητα χωρίς φυσικούς ελέγχους για ορισμένες λειτουργίες. Η Dacia είναι από τις πρώτες εταιρείες.

Η ρουμάνικη μάρκα και σχεδιάζει το μέλλον των μοντέλων της χωρίς κεντρική οθόνη, εστιάζοντας στην απλότητα και τη λειτουργικότητα. Όπως προαναφέραμε είναι από τις πρώτες εταιρείες που βαδίζουν σε νέα μονοπάτια αλλά δεν είναι η μόνη, καθώς και άλλες εταιρείες έχουν αρχίσει να αναθεωρούν. Περισσότερο είναι θέμα ασφάλειας, καθώς η αυξανόμενη εξάρτηση από τις οθόνες στα αυτοκίνητα μπορεί να επιφέρει κινδύνους.

Το Euro NCAP ζητά φυσικά χειριστήρια στα αυτοκίνητα

Ορισμένα μοντέλα χωρίς κεντρική οθόνη

Η έλλειψη κεντρικής οθόνης μπορεί να φανεί ασυνήθιστη σήμερα, η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που λειτουργούν με επιτυχία χωρίς αυτήν. Η Dacia προσφέρει μια ευρεία γκάμα αυτοκινήτων. Από το Sandero hatchback μέχρι το Duster SUV, που είναι διαθέσιμη χωρίς κεντρική οθόνη.

Η εταιρεία αποκαλύπτει ένα εσωτερικό που δεν βασίζεται σε οθόνες, αλλά σε κουμπιά και χειριστήρια, κάνοντας έναν αποτελεσματικό συμβιβασμό μεταξύ της λειτουργικότητας και της ασφάλειας.

Dacia Sadrider: Ντεμπούτο στη Γενεύη

Ποιες εταιρείες ακολουθούν το παράδειγμα της Dacia

Όπως είπαμε η Dacia δεν είναι η μόνη εταιρεία που ακολουθεί αυτήν την προσέγγιση. Η Fiat προσφέρει επίσης το Panda χωρίς κεντρική οθόνη. Η Volkswagen προσφέρει το Nivus και το Fox στη Βραζιλία χωρίς αυτήν την παροχή.

Αυτά τα μοντέλα αποτελούν μια εναλλακτική λύση για όσους επιθυμούν ένα πιο παραδοσιακό εσωτερικό χωρίς την απόσπαση προσοχής που προκαλούν οι μεγάλες οθόνες αφής.

Η Hyundai θέλει να τους ευχαριστήσει όλους

Φυσικά, υπάρχουν και ορισμένες εταιρείες αυτοκινήτων, όπως η Hyundai, οι οποίες προσπαθούν να τους ευχαριστήσουν όλους. Το πρόσφατα ενημερωμένο Tucson διατηρεί το ζευγάρι των οθονών του αλλά έχει περισσότερα κουμπιά από πριν.

Επίσης, η νοτιοκορεάτικη μάρκα έχει εκφράσει τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στους φυσικούς ελέγχους. Υποστηρίζοντας δε ότι τα σκληρά πλήκτρα είναι ευκολότερα στη χρήση κατά την οδήγηση.

 

abb_img