Έρχεται η υβριδική Porsche Cayenne με πάνω από 700 ίππους

Η Porsche εξελίσσει την Plug-in Hybrid έκδοση της Cayenne, η οποία θα αντικαταστήσει την κορυφαία Turbo GT, αποδίδοντας πάνω από 700 ίππους.

Ακούστε το άρθρο

Μία από τις εταιρείες που έχουν δείξει «πίστη» στον εξηλεκτρισμό είναι και η Porsche. Μάλιστα, αυτή τη φορά η γερμανική φίρμα αποφάσισε να αντικαταστήσει την κορυφαία και πανίσχυρη έκδοση του μεγάλου της SUV, με μία νέα Plug-in Hybrid. Ποιο συγκεκριμένα, μιλάμε για την θηριώδη Porsche Cayenne Turbo GT, η οποία θα δώσει σύντομα την θέση της στην εξηλεκτρισμένη εκδοχή. Μάλιστα, είναι πολύ πιθανό η εν λόγω έκδοση της Cayenne, να χρησιμοποιήσει την ονομασία Turbo e-Hybrid.

Η νέα Porsche Cayenne… αποκαλύπτεται!

Ωστόσο, το νέο υβριδικό μοντέλο θα έχει μία πολύ σημαντική αποστολή να φέρει εις πέρας και η επιτυχία είναι σίγουρη. Πιο συγκεκριμένα, σκοπός της θα είναι να καταφέρει να συνδυάζει την ιδιαίτερα υψηλή απόδοση και τις επιδόσεις, παράγοντας χαμηλές εκπομπές ρύπων. Άλλωστε, αυτός είναι και ένας λόγος για τον οποίο η κορυφαία έκδοση Turbo GT, δεν είναι διαθέσιμη στις χώρες της Ευρώπης.

Η Porsche Vision 357 Speedster ηλεκτρίζει τις αναμνήσεις!

Ποια θα είναι τα «όπλα» της νέας έκδοσης της Porsche Cayenne;

Κάτω από το αμάξωμα της Porsche Cayenne Turbo e-Hybrid, θα εδρεύει ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 4,0 λίτρων. Προφανώς, αυτός θα λειτουργεί παράλληλα με ένα σύστημα ηλεκτροκινητήρων, αποδίδοντας πάνω από 700 ίππους και 900 Nm ροπής. Πιο συγκεκριμένα, το θερμικό μοτέρ πιθανότατα θα προσφέρει πάνω από 500 ίππους, ενώ το ηλεκτρικό σύστημα θα αποδίδει σχεδόν 200 ίππους.

Festival of Dreams: Γιορτάζοντας τα 75 χρόνια της Porsche

Έρχεται η υβριδική Porsche Cayenne με πάνω από 700 ίππους

Από πλευράς επιδόσεων, η νέα έκδοση θα είναι ακόμη πιο ικανή από την Cayenne Turbo GT. Πιο συγκεκριμένα, θα επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, σε 3,7 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να φτάνει την τελική ταχύτητα των περίπου 300 χλμ./ώρα. Ωστόσο, ενισχυμένη θα είναι και η μπαταρία του υβριδικού συστήματος του γερμανικού μοντέλου.

Πιο συγκεκριμένα, θα διαθέτει αυξημένη χωρητικότητα, προσφέροντας και μεγαλύτερη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία. Προφανώς, βελτιώσεις θα υπάρχουν και στο σύστημα φόρτισης. Αυτό, θα είναι σε θέση να διαχειριστεί μεγαλύτερη ισχύ, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής. Η νέα και κορυφαία έκδοση της Cayenne θα κάνει πιθανότατα την εμφάνισή της στην Έκθεση του Μονάχου, τον προσεχή Σεπτέμβριο.

abb_img