Έρευνα: Τι συμβαίνει με τα plug-in υβριδικά;

Η περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe, διαπίστωσε ότι τα plug-in υβριδικά μοντέλα δεν είναι αυτά που νομίζουμε. Ή κάτι τέτοιο.

Ακούστε το άρθρο

Μία νέα μελέτη, την οποία πραγματοποίησε η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe, φέρνει σε… δύσκολη θέση τα plug-in υβριδικά, σχετικά με την κατανάλωση της ενέργειας και όχι μόνο.

Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη έδειξε ότι τα plug-in υβριδικά οχήματα είναι περισσότερο ενεργοβόρα από τα ηλεκτρικά. Επιπλέον, συγκριτικά με τα παραδοσιακά οχήματα εσωτερικής καύσης, τα plugin hybrid καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο. Επιπλέον, οι εκπομπές των ρύπων είναι 3 έως σχεδόν 4 φορές υψηλότερες από αυτές που αναφέρουν οι εταιρείες.

Plug-in υβριδικά: Πλησιάζει η κατάργηση τους;

Τα plug-in υβριδικά ξεπερνούν κατά πολύ το όριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση κατέληξε στο εν λόγω συμπέρασμα, έπειτα από ανάλυση στοιχείων, τα οποία συνέλεξαν από οχήματα εσωτερικής καύσης και υβριδικά οχήματα που ήταν σε κίνηση σε καθημερινή βάση.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία, τα plug-in υβριδικά οχήματα μπορούν να εκπέμπουν έως και 499 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Τη στιγμή μάλιστα που το όριο για τους στόλους στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μόλις 95 γραμμάρια.

Γερμανία: Καταργεί τις επιδοτήσεις για τα plug-in υβριδικά

Γιατί οι εταιρείες δηλώνουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων για τα plug-in hybrid

Σύμφωνα με την Deutsche Umwelthilfe, οι λόγοι που οι εταιρείες αυτοκινήτων δηλώνουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, είναι δύο. Πρώτον, οι μετρήσεις λαμβάνουν χώρα σε εργαστηριακές συνθήκες και δεύτερον η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη.

Αντιθέτως, σε καθημερινή χρήση, η μπαταρία ενός plug-in υβριδικού δεν μπορεί να είναι πάντα φορτισμένη. Ο οδηγός ενός τέτοιου οχήματος δεν μπορεί να έχει πάντα πρόσβαση σε σταθμό φόρτισης.

Επιπλέον, δεν μπορεί να έχει πάντα τον χρόνο για να φορτίσει το αυτοκίνητό του. Ως εκ τούτου, χρησιμοποιεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης περισσότερο, κάτι που προφανώς σημαίνει και περισσότερους ρύπους.

Αύξηση πωλήσεων για υβριδικά, plug-in hybrid και ηλεκτρικά

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάνει ότι μπορεί

Να σημειώσουμε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για τη μείωση των ρύπων, θέτοντας νέα όρια. Ειδικότερα, πλέον η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προβλέπει μείωση κατά 15% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για όλα τα οχήματα έως το 2025.

Επιπλέον, το πακέτο «Fit for 55» προβλέπει μείωση έως και 55% για τα επιβατικά αυτοκίνητα έως το 2030. Η υλοποίηση των εν λόγω στόχων, φέρνει αλλαγές στον υπολογισμό των εκπομπών ρύπων, ακόμη και των plug-in υβριδικών.

abb_img