Ευρώπη: 6,8 εκατομμύρια φορτιστές έως το 2030!

Η Ευρώπη χρειάζεται 6,8 εκατομμύρια φορτιστές έως το 2030, με στόχο την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και τη μείωση των εκπομπών CO2.

Ακούστε το άρθρο

Οι φορτιστές παραμένουν μία μεγάλη πρόκληση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Μάλιστα, η ανάγκη ανάπτυξης του δικτύου φορτιστών είναι απόλυτα συνυφασμένη με την περαιτέρω ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Επιπλέον, την ανάγκη για αύξηση των υποδομών φόρτισης αποδεικνύει η συγκέντρωση του 50% των φορτιστών μόνο σε 2 ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα, είναι διαθέσιμοι περίπου 90.000 φορτιστές στην Ολλανδία και 60.000 στη Γερμανία. Μάλιστα, οι εν λόγω χώρες αποτελούν λιγότερο από το 10% της επιφάνειας της Ευρώπης.

Τα Google Maps δείχνουν τους γρήγορους φορτιστές!

Τι θα γίνει με τους φορτιστές στην Ευρώπη;

Ο αριθμός των φορτιστών στην Ευρώπη θα ανέβει ραγδαία μέσα στα επόμενα χρόνια. Μάλιστα, σημαντικό ρόλο στην αύξηση αυτή διαδραματίζει η απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες εντός ΕΕ το 2035.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, θα δούμε έως το 2030 περίπου 6,8 εκατομμύρια φορτιστές σε ολόκληρη την Ευρώπη. Επιπλέον, η ολοκλήρωση του εν λόγω πλάνου θα επιφέρει μείωση του CO2 κατά 55% για τα επιβατικά αυτοκίνητα.

Ελλάδα: Προτελευταία στους φορτιστές!

Παράλληλα, η πρόκληση για την εγκατάσταση των νέων σημείων φόρτισης αφορά όλα τα κράτη της Ευρώπης. Ουσιαστικά, οι νέοι φορτιστές συμβάλλουν στην απαραίτητη ώθηση για την περαιτέρω διάδοση της ηλεκτροκίνησης. Τέλος, μεγάλη σημασία έχει και η ισχύς των νέων φορτιστών, καθώς σήμερα οι περισσότεροι είναι κάτω από 22 kW.

Την ίδια στιγμή, τα νέα αυτοκίνητα και φορτηγά, τα οποία θα πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση από το 2035 και έπειτα, θα έχουν μηδενικές εκπομπές CO2. Ωστόσο, το 2050 περισσότερο από το 20% των αυτοκινήτων και των φορτηγών, τα οποία θα κυκλοφορούν, θα εκπέμπουν ρύπους.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πού φορτίζω και πόσοι είναι οι φορτιστές στην Ελλάδα;

Ουσιαστικά, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, η εν λόγω κατηγορία περιλαμβάνει και τα περισσότερα από τα μισά βαρύτερα αυτοκίνητα.

Επιπλέον, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα έχουν μηδενικό αποτύπωμα, καθώς θα προκαλούν ρύπανση από τα φρένα, καθώς και τα μικροπλαστικά των ελαστικών. Τέλος, το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα θα είναι μεγαλύτερο όταν δεν αντλούν την ενέργεια τους από Ανανεώσιμες Πηγές.

abb_img