FlyOnE: Εκπαίδευση πιλότων με ηλεκτρικά αεροσκάφη

Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη της FlyOnE «αναλαμβάνουν» την εκπαίδευση των εκκολαπτόμενων πιλότων, στη Βικτώρια των ΗΠΑ.

Ακούστε το άρθρο

Η νέα εποχή στην εκπαίδευση των μελλοντικών πιλότων έφτασε, αφού πλέον αυτή γίνεται με ηλεκτρικά αεροπλάνα. Πιο συγκεκριμένα, μία σχολή πιλότων από τη Βικτώρια των ΗΠΑ, δεν χρησιμοποιεί συμβατικά αεροπλάνα για εκπαιδευτικούς σκοπούς, αλλά αεροσκάφη με ηλεκτρική πρόωση.

Ειδικότερα, η σχολή Lillydale χρησιμοποιεί ηλεκτρικά αεροσκάφη της εταιρείας FlyOnE. Πρόσφατα, ο ιδρυτής της εταιρείας, Korum Ellis, παρουσίασε στη σχολή πιλότων το ηλεκτρικό διθέσιο αεροπλάνο Pipistrel Velis Electro, το οποίο εντυπωσίασε όλους τους εκπαιδευτές της σχολής.

Να σημειώσουμε, ότι σύμφωνα με τον Ellis, άλλη μία σχολή πιλότων, η Cloud Dancer, χρησιμοποιεί και αυτή ένα από τα τρία Velis Electro της FlyOnE. Μάλιστα, με το εν λόγω ηλεκτρικό αεροσκάφος έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 200 ώρες εκπαίδευσης.

Beta CX-300: Πανέτοιμο για… «ηλεκτρικές» πτήσεις!

Πετώντας με το ηλεκτρικό αεροσκάφος Pipistrel Velis Electro

Το διθέσιο Pipistrel Velis Electro είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αεροπλάνο που έχει λάβει πιστοποίηση για εκπαίδευση πιλότων. Το αεροσκάφος διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 57,6 kW. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Pipistrel Velis Electro προσφέρει στους εκπαιδευτές περίπου 50 λεπτά εκπαιδευτικού χρόνου για κάθε πτήση.

Jekta PHA-ZE 100: Το ηλεκτρικό αμφίβιο… αεροσκάφος!

Ο Ellis ισχυρίζεται ότι οι πιλότοι που πετούν τακτικά αεροπλάνα, εκτίθενται σε τεράστιες ποσότητες τοξικού καυσίμου.

Ειδικότερα, τόνισε:

«Οι τοξικές επιδράσεις στον άνθρωπο από το αεροπορικό καύσιμο 100LL, περιλαμβάνουν βλάβες στα όργανα μέσω παρατεταμένης ή επαναλαμβανόμενης έκθεσης από εισπνοή. Όπως για παράδειγμα ερεθισμός του δέρματος, υπνηλία, ζάλη, αναπτυξιακές καθυστερήσεις, νευρολογικές αλλαγές και ευερεθιστότητα».

Electron 5: «Ηλεκτρίζοντας» τους αιθέρες της Νότιας Κορέας

Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη της FlyOnE είναι και οικονομικά

Ακόμη ένα θετικό στοιχείο που προκύπτει από την χρήση ηλεκτρικών αεροσκαφών της εταιρείας, είναι το γεγονός ότι είναι πολύ οικονομικότερα στη λειτουργία και στη συντήρησή τους. Για παράδειγμα, σε σύγκριση με τα αεροσκάφη Cessna 150 και 152, το Pipistrel Velis Electro είναι εξαιρετικά φθηνό κατά τη χρήση του.

Ο Ellis, ανέφερε σχετικά:

«Ένα Cessna 152 με κινητήρα Lycoming καταναλώνει περίπου 50-60 δολάρια σε καύσιμα ανά ώρα πτήσης. Το συγκρίσιμο ηλεκτρικό αεροσκάφος, το Pipistrel Electro, καταναλώνει περίπου 6 δολάρια ηλεκτρικής ενέργειας ανά ώρα πτήσης».

Τέλος, ο Ellis πιστεύει ότι θα υπάρξει την πλήρη εμπορευματοποίηση των ηλεκτρικών αεροσκαφών, όταν η πυκνότητα των μπαταριών θα είναι διπλάσια από σήμερα. Και μάλιστα, είναι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο δεν απέχει και πολύ.

abb_img