Γερμανία: Υποχρεωτικοί οι φορτιστές στα… βενζινάδικα!

Τα πρατήρια καυσίμων στη Γερμανία θα διαθέτουν και φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με τον Καγκελάριο, κ. Όλαφ Σουλτς.

Ακούστε το άρθρο

Η Γερμανία θα επιβάλλει με νόμο την εισαγωγή φορτιστών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πρατήρια καυσίμων, στον δρόμο προς την καθαρή κινητικότητα. Το εν λόγω μέτρο ανακοίνωσε ο ίδιος ο καγκελάριος της Γερμανίας, κ. Όλαφ Σουλτς, στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Μόναχο.

Μεταξύ άλλων δήλωσε:

«Τις επόμενες εβδομάδες η Γερμανία θα είναι η πρώτη χώρα στην Ευρώπη, η οποία θα εισαγάγει νόμο που θα απαιτεί από τους φορείς εκμετάλλευσης του 80% όλων των πρατηρίων, να παρέχουν επιλογές ταχείας φόρτισης με τουλάχιστον 150 kW για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα».

Προ των πυλών οι πρώτοι ταχυφορτιστές της Mercedes-Benz!

Μέχρι στιγμής, η Γερμανία διαθέτει 90.000 δημόσιους σταθμούς φόρτισης, αλλά έως το 2030 στοχεύει σε 1 εκατομμύριο. Αυτό θα φέρει ανακούφιση στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών, οι οποίοι έχουν το άγχος της αυτονομίας. Όπως επίσης και των ενδιαφερόμενων που διστάζουν να καταφύγουν στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Γερμανία: Μικρότερη ταχύτητα = περισσότερα οφέλη

Στόχος τα 15 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030

Επιπλέον, οι περισσότεροι και εύκολα προσβάσιμοι φορτιστές, θα αυξήσουν και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους της χώρας. Συνεπώς, ο στόχος των 15 εκατομμυρίων ηλεκτρικών μέχρι το 2030, είναι εφικτός.

Ωστόσο, υπάρχει ακόμη αρκετός δρόμος για την επίτευξη του στόχου. Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία, μέχρι τον Απρίλιο κυκλοφορούσαν στη Γερμανία 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα. Οι αυξήσεις σε τιμές, η χαμηλή αυτονομία και οι ελλιπείς υποδομές σταθμών, αποτελούν τροχοπέδη. Ωστόσο, ο νέος νόμος μοιάζει ελπιδοφόρος.

Σταθμοί φόρτισης ανά 60 χιλιόμετρα στην ΕΕ!

Η Γερμανία «κοιτάζει» στα… μάτια την Κίνα

Τέλος, να τονίσουμε ότι στην φετινή έκθεση IAA Mobility που έλαβε χώρα στο Μόναχο, την παράσταση έκλεψαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα. Γεγονός που δεν άφησε ασχολίαστο ο Γερμανός Καγκελάριος.

Φορτιστής vs ταχυφορτιστής: Ποιες οι διαφορές τους;

Ο ίδιος έκανε παραλληλισμό με προηγούμενες προβλέψεις για τα ιαπωνικά και κορεατικά αυτοκίνητα, τα οποία κυριαρχούν στην αγορά. Πιο συγκεκριμένα, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στις δυνατότητες και την ικανότητα των γερμανικών εταιρειών στο να ανταγωνιστούν την κινέζικη τεχνολογία.

abb_img