Η Alpitronic δημιούργησε μια νέα λύση DC φόρτισης

Η Alpitronic υποστηρίζει ότι μόλις διέθεσε στην αγορά τον πρώτο επιτοίχιο φορτιστή 50 kW.

H ιταλική κατασκευάστρια εταιρεία υποδομών φόρτισης Alpitronic με έδρα το Νότιο Τιρόλο παρουσίασε μια νέα λύση φόρτισης DC που ονομάζεται HYC50.

Η εταιρεία υποστηρίζει ότι αυτός είναι ο πρώτος επιτοίχιος φορτιστής 50 kW που υπάρχει πλέον στην αγορά.

Ενώ το HYC50 χρησιμοποιεί την επωνυμία Hypercharger της HPC, είναι μια νέα εξέλιξη που αποκλίνει από τη συνήθη σχεδίαση της Alpitronic.

Τι ξεχωρίζει στη λύση που προσφέρει ο HYC50

Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους φορτιστές 50 kW, μπορεί να τοποθετηθεί στον τοίχο τόσο σε εσωτερικούς, όσο και σε εξωτερικούς χώρους (κατηγορία προστασίας IP 54), καθώς και να τοποθετηθεί ανεξάρτητα σε κολόνα.

 

 

alpitronic

Με τον φορτιστή 50 kW και την επιλογή επιτοίχιας τοποθέτησης, η Alpitronic στοχεύει πρωτίστως στον ημιδημόσιο τομέα με τοποθεσίες όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, πολυώροφα πάρκινγκ ή άλλοι ημιδημόσιοι χώροι στάθμευσης.

Το πλεονέκτημα είναι ότι αυτές οι τοποθεσίες μπορούν να εξοπλιστούν με φορτιστές συνεχούς ρεύματος χωρίς να χρειάζεται να χτιστούν νέες υποδομές, κάτι που φυσικά κάνει την εγκατάσταση φθηνότερη.

Τα χαρακτηριστικά του HYC50

Το HYC50 έχει δύο συνδέσεις DC – CCS1 και CCS2, το CHAdeMO και το κινεζικό πρότυπο GBT. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει δυνατότητα φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος με 50 kW ή δύο με 25 kW το καθένα.

Το Alpitronic παρέχει συνεχή φόρτιση με 150 αμπέρ (ή 2x 75A) και απόδοση άνω του 97% τοις εκατό. Ένας μικρός περιορισμός στο ρεύμα είναι ότι με το CHAdeMO είναι το μέγιστο δυνατό είναι τα 125Α.

Δύο άλλα χαρακτηριστικά που επίσης ξεχωρίζουν στο HYC50 είναι ότι λέγεται πως έχει «πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου», με λιγότερα από 50 dBA να αναφέρονται στο φυλλάδιο που περιέχει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Με την αθόρυβη λειτουργία του, το HYC50 θα μπορεί επομένως να μπορεί να λειτουργεί μέσα ή κοντά σε κατοικημένες περιοχές. Ο χαμηλός θόρυβος λειτουργίας είναι ένα πιθανό πλεονέκτημα για χώρους γραφείων.

Η Κίνα διεκδικεί τον τίτλο για το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο 

Επιπλέον, το HYC50 είναι «έτοιμο για V2G». Κατ’ αρχήν, αυτό επιτρέπει τις εφαρμογές Vehicle2Grid, αν και δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί συγκεκριμένη εφαρμογή V2G, κάτι το οποίο πιθανώς οφείλεται απλώς στην έλλειψη κατάλληλα εξοπλισμένων οχημάτων.

Από την πλευρά του οχήματος, το HYC50 μπορεί να καλύψει τάσεις μεταξύ 50 και 1.000 Volt. Από την πλευρά του δικτύου, η μονάδα μπορεί να χειριστεί μεταξύ 323 και 552 Volt και το πολύ 92A. Το βάρος λέγεται ότι είναι λιγότερο από 100 κιλά.

Εντυπωσιακοί, ξύλινοι σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Δανία

Το HYC50 έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην αγορά το δεύτερο τρίμηνο του 2022. Ωστόσο, η Alpitronic δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει τιμές στην αρχική της σελίδα.

NEWSLETTERΟι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!