Η Ford προσέλαβε τον επικεφαλής του τομέα των αυτοκινήτων της Apple

Η πρόσληψη του Doug Field από την Ford, ο οποίος ήταν επικεφαλής στον τομέα των αυτοκινήτων της Apple, έρχεται καθώς η εταιρεία στοχεύει να ανταγωνιστεί την Tesla στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ο Doug Field έρχεται στην Ford ως επικεφαλής προηγμένης τεχνολογίας και υπεύθυνος ενσωματωμένων συστημάτων, ανέφερε η εταιρεία σε σχετικής της δήλωση.

Διαβάστε επίσης: Η Apple προσέλαβε τον πρώην CEO της Canoo, Ulrich Kranz

Ο Doug Field εργάστηκε, επίσης, στο παρελθόν ως κορυφαίος μηχανικός στην Tesla Inc. ανάμεσα σε δύο θητείες στην Apple και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην Tesla και συγκεκριμένα στην κυκλοφορία του μοντέλου sedan 3.

 Mustang Mach-E
Ford Mustang Mach-E

Οι μετοχές της Ford έχουν σχεδόν διπλασιαστεί από τον Οκτώβριο που ανέλαβε ως Διευθύνοντας Σύμβουλος ο Jim Farley, ο οποίος κατάφερε να πείσει τους επενδυτές ότι μπορεί να ανταγωνιστεί την Tesla, καθώς και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στα ηλεκτρικά οχήματα.

«Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή για την εταιρεία μας», δήλωσε ο Jim Farley σε συνέντευξή του με τους δημοσιογράφους σχετικά με την πρόσληψη του Doug Field και συνέχισε λέγοντας ότι “Αυτή είναι όμως μόνο μια μνημειώδης στιγμή στο σχέδιο που έχουμε για να αναδιαμορφώσουμε συνολικά την αυτοκινητοβιομηχανία“.

Η Apple ευγνωμονεί για τη συνεισφορά του τον Doug Field και του εύχεται καλή επιτυχία στη Ford, αναφέρει η εταιρεία.

Doug Field, chief advanced technology and embedded systems officer

Η αναχώρηση του Doug σηματοδοτεί μία ακόμη σημαντική αλλαγή στις προσπάθειες της Apple να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καθώς έχει περάσει από πολλές στρατηγικές και ανακατατάξεις ηγεσίας από το 2014 που ξεκίνησε να διαμορφώνει την συγκεκριμένη κατηγορία έργου.

Πιο συγκεκριμένα, ο Doug Field ήταν το τέταρτο μέλος της ομάδας διαχείρισης του ομίλου αυτοκινήτων της Apple που αποχώρησε από τότε που δημιουργήθηκε το συγκεκριμένο τμήμα

apple car

Η Apple έχει γίνει η πολυτιμότερη εταιρεία στον κόσμο, με κεφαλαιοποίηση σχεδόν 2,6 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, πουλώντας smartphones, tablet, προσωπικούς υπολογιστές και υπηρεσίες.

Οι επενδυτές και οι πελάτες της έψαχναν για νέες κατηγορίες συσκευών, ενώ οι εικασίες σχετικά με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Apple ήταν ιδιαίτερα έντονες στις αρχές του έτους.

Ορισμένοι μηχανικοί της Apple πιστεύουν ότι η εταιρεία θα μπορούσε να κυκλοφορήσει ένα αυτοκίνητο σε πέντε έως επτά χρόνια εάν η εταιρεία αποφασίσει να προχωρήσει.

Ωστόσο, οι συζητήσεις με ορισμένες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Hyundai Motor Co., έχουν σταματήσει, ανέφερε το Bloomberg τον Μάρτιο.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι με τον τρόπο αυτό ο Doug Field κλείνει έναν κύκλο, αφού ξεκίνησε την καριέρα του ως μηχανικός στη Ford. Επιστρέφει όμως ως ο βασικός παίκτης στην ώθηση της αυτοκινητοβιομηχανίας για να δημιουργήσει μια συνεχή ροή εσόδων από την ανάπτυξη υπηρεσιών που συμπεριλαμβάνονται στα οχήματα, μέσω λογισμικού.

Ο Jim Farley είπε ότι το μέλλον της Ford δεν εξαρτάται αποκλειστικά από την πώληση αυτοκινήτων, αλλά από την δημιουργία νέων δυνατοτήτων για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ώστε να ενημερώνουν συνεχώς τα αυτοκίνητά τους όπως κάνουν τα κινητά τους τηλέφωνά.

Διαβάστε επίσης: Ο Tim Cook, η Apple και το μυστήριο του “Project Titan”

Τα επαναλαμβανόμενα έσοδα έχουν γίνει το ιερό δισκοπότηρο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν να απεγκλωβιστούν από τους ιστορικούς κύκλους της βιομηχανίας και την απλή πώληση οχημάτων.

Η Tesla προσφέρει εδώ και χρόνια ενημερώσεις για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα και η Ford άρχισε πρόσφατα να προσφέρει αντίστοιχα χαρακτηριστικά έναντι αμοιβής, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος οδήγησης hands-free στα ηλεκτρικά φορτηγά Mustang Mach-E και F-150.