Η Ford σχεδιάζει νέα μπαταρία για τα ηλεκτρικά της

Η Ford εργάζεται πυρετωδώς για την παραγωγή των ηλεκτρικών της οχημάτων, σχεδιάζοντας την κατασκευή μπαταριών με νέα χημική σύνθεση.

Η πρόθεση της Ford για την μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση είναι πιο φανερή από ποτέ. Με την ίδια να ανακοινώνει την κατασκευή νέων μπαταριών με νέα χημική σύνθεση, στοχεύοντας στην αύξηση της χωρητικότητας τους και παράλληλα στη μείωση του κόστους κατασκευής τους.

Άλλωστε, επιδιώκει να βελτιώσει την τεχνολογία των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων, βασιζόμενη κυρίως στην ζήτηση που έχουν τα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα.

Προηγμένες λύσεις φόρτισης από τη Ford!

Μπαταρίες νέας χημικής σύνθεσης

Η Ford θα προμηθεύει μπαταρίες και πρώτες ύλες ως μέρος της άνω των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων επένδυσής της στα ηλεκτρικά, μέχρι το 2026. Πιο συγκεκριμένα, στα σχέδια της είναι η τοποθέτηση κυψελών φωσφορικού σιδήρου λιθίου στη Mustang Mach-E από την επόμενη χρονιά.

Όπως επίσης και στο F-150 Lightning στις αρχές του 2024. Μάλιστα, θα εφοδιάζει τις μπαταρίες της εν λόγω τεχνολογίας στα συγκεκριμένα μοντέλα, μειώνοντας το κόστος των υλικών τους κατά 10-15%.

Ford: Το εργοστάσιο της Κραϊόβα στα… «χέρια» της Ford Otosan

Αύξηση των ηλεκτρικών της μέχρι το 2026

Η νέα χημική σύνθεση που ανακοίνωσε η μάρκα, ανοίγει τον δρόμο για μία σειρά εργασιών που έχουν να κάνουν με τις μπαταρίες. Προφανώς, στοχεύει στην αύξηση των ηλεκτρικών της παγκοσμίως στα 600.000 το 2023. Και αγγίζοντας τις 2 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2026.

Αναλυτικότερα, το 2023 σύμφωνα με το πλάνο θα κατασκευάσει 270.000 Mustang Mach-E για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Κίνας. Επιπρόσθετα και 150.000 F-150 Lightning για την Βόρεια Αμερική. Ακολουθούν 150.000 Transit EV για τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη και τέλος 30.000 μονάδες ενός νέου SUV για την Ευρώπη.

Ford Mustang Mach-E: Διαθέσιμη για online παραγγελία!

Η Ford δηλώνει πανέτοιμη

Μέχρι στιγμής η μάρκα δηλώνει ότι έχει εξασφαλίσει όλη την απαραίτητη χωρητικότητα των κυψελών μπαταρίας για τον στόχο του 2023. Διαθέτοντας επίσης το 70% που έχει ανάγκη για την επίτευξη του στόχου που έχει θέσει μέχρι το 2026.

Παράλληλα, έχει προμηθευτεί το μεγαλύτερο μέρος του νικελίου που χρειάζεται μέχρι το 2026, συνάπτοντας συμφωνίες με διάφορες εταιρείες εξόρυξης. Έτσι, έχει εξασφαλίσει αρκετές συμβάσεις και για το λίθιο.

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!