Η Moto ψάχνει παρκαδόρους λόγω… ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η βρετανική Moto θέλει να στελεχώσει τους σταθμούς φόρτισης με παρκαδόρους, για να ρυθμίζουν τις καθυστερήσεις στη διαδικασία της φόρτισης.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνονται και αυτά καλό είναι να γίνονται. Όπως δείχνουν και οι σχετικές έρευνες, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημειώνουν συνεχή πρόοδο και όπως είναι λογικό, τα ηλεκτρικά σιγά-σιγά κατακλύζουν τους δρόμους. Όμως τι γίνεται με τις υποδομές φόρτισης;

Αυτό το ερώτημα βασανίζει τους περισσότερους, παρά τη θετική εξέλιξη σχετικά με τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Οι ανεπαρκείς υποδομές, η έλλειψη ταχυφορτιστών, καθώς και η λάθος συμπεριφορά αρκετών ιδιοκτητών, δυσκολεύουν τη διαδικασία της φόρτισης.

Για παράδειγμα, στη Βρετανία, υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια, καθώς οι οδηγοί ηλεκτρικών αντιμετωπίζουν προβλήματα στους σταθμούς φόρτισης και κάνουν αρκετή ώρα μέχρι να φορτίσουν το όχημά τους. Όμως, η βρετανική εταιρεία Moto, έχει τη λύση στο εν λόγω πρόβλημα.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Στα ύψη οι πωλήσεις στην Ευρώπη!

Η Moto θα ελέγχει τους ταχυφορτιστές με παρκαδόρους

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία θέλει να προσλάβει υπαλλήλους για τη θέση του παρκαδόρου στις υποδομές φόρτισης. Εκτός από την έλλειψη ταχυφορτιστών, υπάρχουν φυσικά και οι ασυνείδητοι οδηγοί, οι οποίοι δεν τηρούν τη σειρά προτεραιότητας, φορτίζουν το όχημά του και απουσιάζουν για πολλές ώρες.

Η βρετανική εταιρεία, η οποία είναι ο μεγαλύτερος πάροχος πρατηρίων στους αυτοκινητόδρομους, θα προσλάβει υπαλλήλους για να επιβλέπουν τη διαδικασία. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα ελέγχουν αν υπάρχει τήρηση της σωστής σειράς προτεραιότητας στους ταχυφορτιστές και με ποιον τρόπο θα υπάρχει σεβασμός γενικότερα.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Η εποχή της κυριαρχίας πλησιάζει!

Η λύση είναι περισσότεροι φορτιστές. Είναι όμως εφικτό;

Ωστόσο, ένα από τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι: Γιατί η Moto δεν κατασκευάζει περισσότερους ταχυφορτιστές; Η απάντηση είναι ότι θέλει, αλλά δε μπορεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας Ken McKeikan, το δίκτυο ηλεκτροδότησης είναι ελλιπές και δεν επιτρέπει περισσότερους φορτιστές στα 49 πρατήρια της Moto.

Μάλιστα, ο McKeikan δήλωσε ότι υπέβαλλε αίτηση για την κατασκευή 25 ηλιακών πάρκων δίπλα στους σταθμούς φόρτισης. Με αυτό τον τρόπο στοχεύει στην επαρκή παροχή ρεύματος στους ταχυφορτιστές.

Τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «απειλούν» την Ευρώπη

Τέλος, να σημειώσουμε ότι στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου κυκλοφορούν περισσότερα από 850.000 ηλεκτρικά οχήματα. Ο αριθμός είναι ήδη μεγάλος και όπως δείχνουν τα πράγματα θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο.

Συνεπώς, αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι η ανάπτυξη των υποδομών. Χωρίς αυτές, τα προβλήματα είναι πολλά και η γκρίνια μεγάλη.

abb_img
spot_img