Η Nissan πατάει «γκάζι» προς την ηλεκτροκίνηση

Η Nissan επιταχύνει την «εξηλεκτρισμένη» στρατηγική της, αυξάνοντας την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, ώστε να καλύψει μεμονωμένες αγορές.

Ακούστε το άρθρο

Μέσω του Nissan Ambition 2030, η ιαπωνική φίρμα στοχεύει να διευρύνει τις δυνατότητες κινητικότητας στο κοινό. Σκοπός της είναι να προσφέρει εμπειρίες εμπιστοσύνης και ενθουσιασμού, επιτρέποντας στενότερες συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων και της ευρύτερης κοινωνίας.

Σύμφωνα με την επιχειρηματική πρόοδο στο πλαίσιο του οράματος, η Nissan ανακοινώνει νέες πρωτοβουλίες σε σχέση με τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης. Ειδικότερα, η μάρκα θα προωθήσει περαιτέρω τη διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων και των μοντέλων e-Power.

Αρχικά, σκοπός της είναι να καλύψει ένα μεγάλο μέρος από τις ανάγκες μεμονωμένων αγορών. Επιπλέον, θα βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της ανάπτυξης και της κατασκευής των ηλεκτροκίνητων μοντέλων παγκοσμίως. Προφανώς, θέλει να επιταχύνει περαιτέρω τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης για την επίτευξη του Nissan Ambition 2030.

Test Drive || Nissan Qashqai Hybrid: O βασιλιάς είναι και υβριδικός!

Η Nissan πατάει «γκάζι» προς την ηλεκτροκίνηση

Επιτάχυνση της παραγωγής «εξηλεκτρισμένων» μοντέλων της Nissan

Στο πλαίσιο του Nissan Ambition 2030, η εταιρεία ανακοίνωσε το σχέδιό της για την ηλεκτροκίνηση. Ειδικότερα, αυτό περιελάβανε 23 ηλεκτροκίνητα οχήματα, με τα 15 εξ αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ωστόσο, με τις αλλαγές στις ανάγκες του αγοραστικού κοινού και στο επιχειρηματικό περιβάλλον, η Nissan αναθεώρησε το σχέδιό της για περαιτέρω επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης.

Μάλιστα, η εταιρεία θα αυξήσει τον αριθμό των μοντέλων για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών για συναρπαστικά «εξηλεκτρισμένα» οχήματα. Ειδικότερα, θα παρουσιάσει 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, έως το 2030. Επιπλέον, ο συνδυασμός ηλεκτροκίνησης στις μάρκες Nissan και Infinity θα αυξηθεί από 50 σε 55%.

Nissan X-Trail: Το SUV που προτιμούν οι γυναίκες

Αύξηση ποσοστών όγκου πωλήσεων για ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2026

Η πρόβλεψη της Nissan για το μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε μεγάλες αγορές για το 2026, θα διαμορφωθεί ως εξής:

  • Ευρώπη: 98% (από 75%)
  • Ιαπωνία: 58% (από 55%)
  • Κίνα: 35% (από 40%)
  • Ηνωμένες Πολιτείες: 40% (μόνο ηλεκτρικά οχήματα, έως το οικονομικό έτος 2030)

Ωστόσο, το παγκόσμιο μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα αυξηθεί από το 40%, σε πάνω από 44%, έως το 2026. Μάλιστα, για να αντιμετωπίσει τις αλλαγές της αγοράς στην Κίνα, η Nissan σχεδιάζει το 2024 να λανσάρει ένα νέο ηλεκτρικό όχημα.

Φυσικά, το μοντέλο θα είναι ειδικά σχεδιασμένο για την κινέζικη αγορά. Επιπλέον, στην Ευρώπη, θα συνεχίσει το ισχυρό της πλάνο στην ηλεκτροκίνηση, διερευνώντας μία ισχυρότερη συνεργασία με τη Συμμαχία.

Nissan: Τα κατοικίδια προτιμούν το σύστημα e-4ORCE

Nissan: Πατάει «γκάζι» προς την ηλεκτροκίνηση

Βελτίωση της εμπειρίας των οδηγών μέσω εξατομικευμένων υπηρεσιών

Η Nissan θα ενισχύσει τη στρατηγική της για το Connected Car Service, με εμπλουτισμένο περιεχόμενο εντός του οχήματος. Επιπλέον, θα προσθέσει λειτουργίες, ανάλογες των απαιτήσεων, για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών των υποψήφιων αγοραστών.

Η ιαπωνική μάρκα στοχεύει να το πετύχει αυτό, μέσω των οχημάτων που χρησιμοποιούν ανάλογο λογισμικό. Μάλιστα, αυτό είναι ήδη εφικτό με την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική του Ariya. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερα μοντέλα τα επόμενα χρόνια.

abb_img