Η Παγκόσμια Ημέρα Ηλεκτρικού Οχήματος 2021 θα εορταστεί με ένα μοναδικό EVmoji

Οι ABB και Green.TV, ιδρυτές της Παγκόσμιας Ημέρας Ηλεκτρικών Οχημάτων (World EV Day), δημιούργησαν για φέτος μία νέα δοκιμασία με τίτλο «EVmoji» που αφορά στη δημιουργία ενός emoji ηλεκτρικού οχήματος, για να τιμήσουν και να υπογραμμίσουν αυτήν την, σημαντική για την ηλεκτροκίνηση, ημερομηνία.

Με τις πωλήσεις των επιβατικών ηλεκτρικών οχημάτων να αυξάνονται θεαματικά τα επόμενα χρόνια (από 3,1 εκατομμύρια το 2020, υπολογίζονται σε 14 εκατομμύρια το 2025), και στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ηλεκτρικών Οχημάτων (World EV Day) 2021, η ΑΒΒ απηύθυνε πρόσκληση στις νέες και τους νέους στην Ελλάδα, αλλά και όλον τον κόσμο, να δημιουργήσουν ένα emoji που θα συμβολίζει το ηλεκτρικό όχημα και θα αναδεικνύει το συναρπαστικό μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας.

Πως θα γίνει η τελική επιλογή για τη δημιουργία του «EVmoji»

Στον διαγωνισμό EVmoji challenge είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν ενδιαφερόμενοι ηλικίας 6 έως 16 ετών από όλον τον κόσμο.

Όλα τα σχέδια, οι εικόνες ή τα ψηφιακά γραφικά EVmoji έπρεπε να δημοσιοποιηθούν έως τις 20 Αυγούστου 2021 μέσω προσωπικού ή γονικού Facebook, Instagram, LinkedIn ή Twitter με το hashtag #EVmoji.

Επίσης, μπορείτε να μάθετε περισσότερα ή να δείτε κάποια από τα σχέδια για την World EV Day 2021 χρησιμοποιώντας τα hashtag: #DriveChange #eMobility #EV #ElectricCar #EVCharger

Το νικητήριο σχέδιο θα υποβληθεί στην Unicode Consortium, την κοινοπραξία που ολοκληρώνει και παράγει επίσημα τα emoji.

Οι εκπρόσωποι της World EV Day θα επικοινωνήσουν με τον νικητή μέσω προσωπικού μηνύματος, στον λογαριασμό από τον οποίο θα συμμετάσχει.

Το νικητήριο σχέδιο θα ανακοινωθεί την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου, που είναι η Παγκόσμια Ημέρα Ηλεκτρικών Οχημάτων.

Διαβάστε επίσης: Οι χάρτες της Google θα δείχνουν διαδρομές για τα διαθέσιμα μέσα μικροκινητικότητας

H World EV Day είναι η διεθνώς μεγαλύτερη ψηφιακή καμπάνια στον τομέα της αυτοκίνησης που το 2020 κατάφερε να περάσει το μήνυμα της ηλεκτροκίνησης σε 1,9 δισεκατομμύρια αποδέκτες!

Φέτος, η ABB με υπερηφάνεια ετοιμάζεται να προωθήσει το μήνυμα για την ηλεκτρική κινητικότητα, σε συνεργασία με την Green.TV Media, προσεγγίζοντας ακόμη περισσότερους αποδέκτες.

Στο πλαίσιο αυτό, κι επειδή δεν υπάρχει επί του παρόντος ένα επίσημο emoji που να απεικονίζει τα ηλεκτρικά οχήματα, η ABB και η Green.TV προσκάλεσαν την επόμενη γενιά οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων να σχεδιάσουν αυτό που οι εταιρείες ονομάζουν EVmoji, το πρώτο εικονίδιο για EV στον κόσμο.

Ο Frank Muehlon, Πρόεδρος της ABB στο E-mobility Division, δήλωσε: «Η Παγκόσμια Ημέρα EV έχει γίνει ένα σημαντικό γεγονός για την ABB, καθώς συνεχίζουμε να ευαισθητοποιούμε το κοινό σχετικά με την ηλεκτρική κινητικότητα και την αξία ενός μέλλοντος με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Και βέβαια είναι εξίσου σημαντικό να βλέπουμε ότι αυτό το γεγονός προάγει την ενεργό συμμετοχή της μελλοντικής γενιάς οδηγών, με πάθος και δημιουργικότητα.»

«Η ανακοίνωση ενός διαγωνισμού σχετικά με ένα EV emoji στο πλαίσιο της World EV Day, προσφέρει την τέλεια ευκαιρία να αποκτήσουν οι νέοι ορμή και ενθουσιασμό για τα ηλεκτρικά οχήματα, πολύ πριν λάβουν την απόφαση αγοράς ενός αυτοκινήτου. Καλούμε δημιουργικά παιδιά από όλο τον κόσμο στον “ηλεκτρικό” κόσμο των EV».

Λίγα λόγια για τους συνδιοργανωτές του διαγωνισμού για την Παγκόσμια Ημέρα EV

Η ABB είναι μια κορυφαία παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας, που πρωτοπορεί στον μετασχηματισμό της κοινωνίας και της βιομηχανίας, ώστε να επιτύχει ένα πιο παραγωγικό και βιώσιμο μέλλον.

Συνδέοντας κατάλληλα λογισμικά με το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και υπηρεσιών της στους τομείς του Ηλεκτρολογικού Εξοπλισμού Διανομής & Εγκαταστάσεων, του Βιομηχανικού Αυτοματισμού, καθώς και των Συστημάτων Κίνησης και Ρομποτικής, η ABB επεκτείνει τα όρια της τεχνολογίας για να οδηγήσει την απόδοση σε νέα επίπεδα.

Με μια ιστορία διακρίσεων και υπεροχής που μετρά πάνω από 130 χρόνια, η επιτυχία της ABB καθοδηγείται από 105.000 ταλαντούχους εργαζόμενους σε περισσότερες από 100 χώρες

Η Green.TV είναι μια εταιρεία μέσων ενημέρωσης σχετικών με την αειφορία, που εστιάζει σε καμπάνιες, περιεχόμενο και κανάλια επικοινωνίας τα οποία επικοινωνούν την μετάβαση σε έναν αειφόρο τρόπο ζωής και εργασίας.

Διαβάστε επίσης: Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ως επένδυση θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει μια αγορά 45 δισ. έως το 2030