ΗΣΑΠ: Αναβάθμιση των συρμών!

Έπεσαν οι υπογραφές της σύμβασης για την αναβάθμιση των συρμών του ΗΣΑΠ, μεταξύ της ΣΤΑΣΥ και της Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles.

Ακούστε το άρθρο

Η ΣΤΑΣΥ θα προχωρήσει στην αναβάθμιση 14 συρμών του ΗΣΑΠ. Μάλιστα, η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της ΣΤΑΣΥ και της αναδόχου εταιρείας έλαβε χώρα παρουσία του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Κώστα Καραμανλή.

Ουσιαστικά, αντικείμενο του έργου είναι η πλήρης αναβάθμιση 14 συρμών, 8ης παραλαβής, οι οποίοι μπήκαν στην κυκλοφορία μεταξύ 1983-1985. Οι αναβαθμισμένοι συρμοί θα είναι λειτουργικά ικανοί για 25 ακόμα χρόνια.

Που είναι δωρεάν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς;

Οι νέοι συρμοί του ΗΣΑΠ

Όπως προαναφέραμε, η αναβάθμιση αφορά συρμούς, οι οποίοι ξεκίνησαν την κυκλοφορία τους μεταξύ 1983 και 1985. Μάλιστα, η αναβάθμιση θα δώσει ζωή στους συρμούς του ΗΣΑΠ για άλλα 25 χρόνια. Ουσιαστικά, το έργο στοχεύει σε μία ποσοτική αλλά και ποιοτική αναβάθμιση του τροχαίου υλικού.

Παράλληλα, θα συμβάλλει στη μείωση των χρονοαποστάσεων, οι οποίες θα είναι αντίστοιχες με αυτές των γραμμών 2 και 3. Τέλος, η παράδοση των συρμών θα γίνει τμηματικά. Θα ξεκινήσει στους 19 μήνες και θα ολοκληρωθεί στους 34.

Τα λεωφορεία της Αθήνας σκοτώνουν τα μικρόβια!

Ανάπτυξη και του δικτύου Μετρό

Εκτός από την αναβάθμιση των συρμών του ΗΣΑΠ, θα λάβει χώρα και περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των Μέσων Σταθερής Τροχιάς. Μάλιστα, σε αυτό αναφέρθηκε ο Κώστας Καραμανλής στο ελληνογαλλικό φόρουμ στο Παρίσι. Ουσιαστικά, τόνισε το σημαντικότερο και το τεράστιο έργο της κατασκευής της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.

Επιπλέον, επεσήμανε την παραλαβή των πρώτων πράσινων λεωφορείων εντός ολίγων μηνών. Τα εν λόγω λεωφορεία θα καταναλώνουν ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο. Τέλος, ανέφερε την προσπάθεια ένταξης στο Ταμείο Ανάκαμψης τρένων υδρογόνου, τα οποία επιθυμεί η κυβέρνηση έως το 2025.

Αυτό είναι το αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο Mellor Sigma 8

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ανέφερε:

«Σήμερα βάζουμε τέλος σε έναν κύκλο τριακονταετούς αποεπένδυσης στη Γραμμή 1 του Μετρό, την ιστορική γραμμή του «ηλεκτρικού» της Αθήνας, για τους παλιότερους. Οι συρμοί της λειτουργούν από το 1984. Έχουν ξεπεράσει τον προσδοκώμενο χρόνο ζωής που είναι τα 30 χρόνια. Εδώ και χρόνια, η έλλειψη ανταλλακτικών και η ελλιπής τεχνική υποστήριξη από την αγορά δυσκόλεψε πολύ τη συντήρηση, αύξησε τις βλάβες και εν τέλει αύξησε το κόστος. Δεν είναι αυτό το επίπεδο υπηρεσιών που αξίζουν οι πολίτες».

abb_img