Maserati: Καθυστερεί η ηλεκτρική Quattroporte

Η εξέλιξη του κινητήρα της Quattroporte και η προσπάθεια μείωσης του κόστους είναι ο λόγος που το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιαστεί.

Η εξέλιξη του κινητήρα της Quattroporte και οι διαπραγματεύσεις για μείωση του κόστους είναι ο λόγος της καθυστέρησης.

Παρά τον προγραμματισμό της Maserati να φτάσει η Quattroporte στις εκθέσεις έως τα μέσα του 2025, αυτό θα καθυστερήσει. Η έβδομη γενιά του μοντέλου θα βγεί από το εργοστάσιο Mirafiori της Stellantis στο Τορίνο. Και θα είναι ένα μικρό πολυτελές ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει τη σημερινή V8 Maserati Quattroporte και τη Maserati Ghibli.

Αρχικά ξέραμε ότι θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2025, αλλά πλέον έχει μπει σε κατάσταση αναμονής. Αυτό οφείλεται τόσο σε καθυστερήσεις στην εξέλιξη του, όσο και σε οικονομικές διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές. Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν ότι η  Stellantis θέλει να μειώσει το κόστος κατά περίπου 6%. Έτσι η νέα Quattroporte δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν από το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Η Maserati έχει ήδη αναβάλει την κατασκευή των ηλεκτρικών εκδόσεων (Folgore) της Granturismo και της Grecale, με τις παραδόσεις να αρχίζουν μέσα στους επόμενους μήνες. Στόχος της μάρκας είναι ως το 2030 να έχει μια γκάμα μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Maserati Quattroporte Folgore

Αυτό θα είναι το τρίτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας και το πρώτο που δεν θα έχει επιλογή συμβατικού κινητήρα. Ο CEO της μάρκας, Davide Grasso, έχει πει ότι το μοντέλο θα υιοθετήσει έναν ριζικά νέο σχεδιασμό και θα είναι μια μοναδική εμπειρία απόδοσης και πολυτέλειας.  Έτσι περιμένουμε να δούμε ένα μεγάλο ποσό στον τιμοκατάλογο.

Η επόμενη γενιά της Maserati Quattroporte

Φαίνεται λοιπόν ότι η νέα ηλεκτρική Quattroporte θα σχετίζεται πολύ με την επόμενη ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia. Και θα χρησιμοποιεί την πρόσφατα αποκαλυφθείσα πλατφόρμα STLA Large του ομίλου Stellantis. Που μπορεί να έχει μπαταρίες αρκετά μεγάλες για να δώσουν στο αυτοκίνητο αυτονομία έως 800 χιλιόμετρα. Επιπλέον ίσως δούμε μια έκδοση Trofeo με θηριώδη κινητήρα 1.000 ίππων. Κάτι που θα το κάνει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο της Maserati μέχρι σήμερα.

Πηγή: Autocar.co.uk

abb_img
spot_img