Ο «κεραυνός» της Opel… εξηλεκτρίζεται!

Η Opel αποκάλυψε το νέο της έμβλημα, το οποίο εκφράζει την πλήρη μετάβαση της στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Ακούστε το άρθρο

Η Opel αποκαλύπτει μία νέα ερμηνεία του εμβληματικού της «Blitz», το οποίο θα φέρουν όλα τα μοντέλα παραγωγής από τις αρχές του 2024. Επιπλέον, το νέο λογότυπο, θα συνεχίσει να αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Opel Compass. Ειδικότερα, πρόκειται για ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της συναρπαστικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας του κατασκευαστή από το Rüsselsheim.

Ταυτόχρονα, παραμένει στο κέντρο του Opel Vizor, που αποτελεί το νέο «πρόσωπο» της μάρκας. Το έμβλημα του Κεραυνού («Blitz» στα Γερμανικά) έχει άμεση σύνδεση με τον ηλεκτρισμό. Παράλληλα, συμβολίζει με ιδανικό τρόπο τη στρατηγική της φίρμας για την πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση.

Test Drive || Opel Corsa-e: Πρώτο σε όλα!

Ο «κεραυνός» της Opel εξηλεκτρίζεται

Οι δηλώσεις της Opel σχετικά με το νέο της έμβλημα:

«Το “Blitz” μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Συμβολίζει τη δέσμευσή μας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας. Παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική μας στο να γίνουμε μία πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2028. Ήδη αυτή τη στιγμή, η γκάμα μοντέλων μας περιλαμβάνει 15 ηλεκτροκίνητα μοντέλα και μπορούμε με υπερηφάνεια να πούμε ότι η Opel είναι ηλεκτρική», δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.

Test Drive || Opel Astra PHEV 180 PS: Greenovation!

«Το “Blitz” είναι το σύμβολο της Bold & Pure φιλοσοφίας μας. Το αιχμηρό, γεμάτο αυτοπεποίθηση νέο λογότυπο τέμνει τον εξωτερικό δακτύλιο, δίνοντας στο έμβλημά μας μία εντυπωσιακή, μοντέρνα εμφάνιση. Δεσπόζει στο κέντρο του Opel Compass, το οποίο αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των μπροστινών, πίσω και εσωτερικών σχεδιαστικών στοιχείων μας», είπε ο Mark Adams, Vice President Design.

Test Drive || Opel Mokka-e: Δυναμικά… ηλεκτρικό!

Η μάρκα θα λανσάρει το νέο έμβλημα σε όλα τα μοντέλα μέσα στα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από το 2024. Ωστόσο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Florian Huettl, ανακοίνωσε ότι το νέο λογότυπο θα κάνει την εμφάνισή του από τη φετινή χρονιά.

«H IAA Mobility είναι μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτοκινήτου στον κόσμο. Επομένως, αποτελεί την ιδανική ευκαιρία για να λανσάρουμε σε ένα μεγάλο, διεθνές κοινό το νέο μας “Blitz”. Επιπλέον, έχουμε ετοιμάσει μια έκπληξη που θα ενθουσιάσει τους επισκέπτες μας στο Μόναχο», συμπλήρωσε.

Μέσω του παρακάτω video, η μάρκα παρουσίασε το νέο της Blitz, εκφράζοντας την στρατηγική προς την ηλεκτροκίνηση:

abb_img