Πρώτη mini δοκιμή για το νέο Countryman (τιμές)

Οδηγήσαμε το καινούριο Mini Countryman στην Ελλάδα. Τί έχει αλλάξει, ποιες είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις και πόσο κοστίζουν.

Ακούστε το άρθρο

Οδηγήσαμε το καινούριο Mini Countryman στην Ελλάδα. Τί έχει αλλάξει, ποιες είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις και πόσο κοστίζουν.

Το νέο Mini Countryman είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο τόσο σε ύψος όσο και σε μήκος, κατά έξι και δεκατρία εκατοστά αντίστοιχα. Επιπλέον έχει φαρδύτερους θόλους τροχών, έντονο χαρακτήρα και σύγχρονη μινιμαλιστική σχεδίαση με καθαρές επιφάνειες.

Το Mini, που πλέον μόνο μίνι δεν είναι, έχει καταφέρει να ωριμάζει με τα χρόνια. Σε όλες τις γενιές που ακολούθησαν το αρχικό σχέδιο του sir Άλεκ Ισιγώνη είναι πάντα ξεκάθαρο ότι πρόκειται για κάποια έκδοση του μοντέλου. Ακόμα κι αν κάποιος δεν μπορεί να αναγνωρίσει με ακρίβεια μια συγκεκριμένη έκδοση. Το Countryman, το compact crossover με off-road προσανατολισμό έχει κοντούς πρόβολους, κοντό καπό και μακρύ μεταξόνιο.

Μινιμαλισμός με χαρακτήρα

Στο εσωτερικό εντυπωσιάζει η μεγάλη, στρογγυλή οθόνη αφής OLED διαμέτρου 24 εκατοστών.  Το νέο κεντρικό όργανο επιτρέπει τον άνετο και διαισθητικό χειρισμό όλων των συστημάτων ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και υποβοήθησης οδήγησης. Μέσω αφής ή φωνητικών εντολών. Τα Experience Modes αλλάζουν την εμφάνιση του cockpit με ένα συνδυασμό οπτικού σχεδιασμού, φωτισμού περιβάλλοντος και ηχητικών μοτίβων. Όλες οι λειτουργίες οδήγησης μπορούν να ελέγχονται και μέσω μιας μπάρας με φυσικούς διακόπτες, κάτω από την οθόνη. Ενώ για πρώτη φορά, το Driving Assistant Plus προσφέρει στο Mini Countryman την επιλογή μερικώς αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου 2 σε διαδρομές που μοιάζουν με αυτοκινητόδρομο. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να αφήσει τα χέρια του από το τιμόνι μέχρι την ταχύτητα των 60 χλμ./ώρα. Ασφαλώς με την προϋπόθεση ότι συνεχίζει να παρακολουθεί προσεκτικά την κυκλοφορία και παραμένει έτοιμος να επέμβει ανά πάσα στιγμή.

Τα σπορ καθίσματα δίνουν περισσότερο χώρο στους επιβάτες χάρη στο επιπλέον πλάτος τριών εκατοστών στην περιοχή των ώμων και των αγκώνων. Η πλάτη των τριών πίσω καθισμάτων μπορεί να ρυθμιστεί σε έξι θέσεις με γωνία έως και 12° μοίρες. Επιπλέον το πίσω κάθισμα μπορεί να μετακινηθεί κατά 13 εκατοστά και να μεγαλώσει, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες, το χώρο των αποσκευών ή των πίσω επιβατών. Ταυτόχρονα η αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος (40:20:40), κάνει τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από 450 λίτρα έως 1460 λίτρα. Το ύφασμα στο ταμπλό και στην επένδυση των θυρών είναι από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.

Παρουσίαση: Νέο Mini Countryman

Δείτε ακόμα: Τέλος για το Mini Clubman

Παρουσίαση: Νέο Mini Countryman

Πρώτες εντυπώσεις

Η έκδοση που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε είναι η «Countryman C». Με 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ τεχνολογίας TwinPower Turbo, ήπια υβριδικό σύστημα 48V και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το ήπια υβριδικό σύστημα βοηθά τον συμβατικό κινητήρα με ισχύ 19 ίππων, καθώς και με την αναγεννητική πέδηση. Η συνολική ισχύ φτάνει τους 170 ίππους, με μέγιστη ταχύτητα 212 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και (επίσημη) κατανάλωση 6,2-5,9 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, σε κύκλο WLTP είναι 140-133 γρ./χλμ. και η τιμή του αρχίζει από 34.500 ευρώ.

Μας άρεσε η θέση οδήγησης, η ύπαρξη φυσικών διακοπτών και απόκριση του κινητήρα. Αν και οι επιλογές μέσω της οθόνης είναι πάρα πολλές και δεν προλάβαμε να τις εξερευνήσουμε όλες, δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα προσαρμογής. Η Mini ονομάζει τα προγράμματα οδήγησης «Experience Modes». Και ξεχωρίζει το λεγόμενο «Go-Kart Mode» που αλλάζει εμφάνιση στην οθόνη, ήχο στον κινητήρα και έκφραση στο πρόσωπο του οδηγού!

Παρουσίαση: Νέο Mini Countryman

Τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού και ποικιλία κινητήρων.

Η δομή εκδόσεων της νέας οικογένειας Mini δίνει πολλές επιλογές εξατομίκευσης, με τις νέες παραλλαγές Essential, Classic, Favoured και John Cooper Works. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, διατίθενται διαφορετικά φινιρίσματα αμαξώματος και οροφής, καθώς και διάφορα εσωτερικά χρώματα. Ο σχεδιασμός του νέου στοιχείου της κολόνας C αλλάζει, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.

Η γκάμα του νέου Mini Countryman έχει δύο ηλεκτρικές επιλογές. Μια δυκίνητη (Ε) με ισχύ 204 ίππων και αυτονομία 462 χιλιομέτρων και μια τετρακίνητη (SE All4) με 313 ίππους και αυτονομία 433 χιλιομέτρων. Υπάρχει ακόμα ένας πετρελαιοκινητήρας 163 ίππων και δύο βενζινοκινητήρες. Ο «C» 1.5 λίτρων με 170 ίππους και ο «S All4» με κινητήρα 2 λίτρων και 218 ίππους. Στην κορυφή βρίσκουμε το John Cooper Works All4 με κινητήρα 2 λίτρων και ισχύ 300 ίππων.

Έτσι το Countryman, στην ελληνική αγορά, έχει τις εξής επιλογές:

  • Countryman C 1.499 κ.εκ. 170 ίπποι, από 34.500 ευρώ
  • Countryman S ALL4 1.998 κ.εκ. 218 ίπποι, από 44.600 ευρώ
  • Countryman John Cooper Works 1.998 κ.εκ. 300 ίπποι, από 57.750 ευρώ
  • Countryman D 1.995 κ.εκ. 163 ίπποι από 39.900 ευρώ
  • Countryman Ε 204 ίπποι από 43.950 ευρώ και
  • Countryman SΕ ALL4 313 ίπποι από 49.950 ευρώ
abb_img