Razor: Το πατίνι από τη δεκαετία του 2000 έγινε ηλεκτρικό

Πριν από είκοσι χρόνια, η Razor κυκλοφόρησε αυτό το αλουμινένιο πατίνι που είχαν όλα τα cool παιδιά της γειτονιάς.

Ακούστε το άρθρο

Πριν από είκοσι χρόνια, η Razor κυκλοφόρησε αυτό το αλουμινένιο πατίνι που είχαν όλα τα cool παιδιά της γειτονιάς. Σήμερα όποιος θέλει, μπορεί να ξαναζήσει εκείνες τις μέρες. Και μάλιστα με ένα ηλεκτρικό, πιο γρήγορο και ασφαλές πατίνι για ενήλικες.

Κυκλοφόρησε το ηλεκτρικό σκούτερ Razor Icon

Η Razor μόλις κυκλοφόρησε το νέο ηλεκτρικό σκούτερ Razor Icon. Το Razor είναι βασισμένο σε αρχικό του μοντέλο που έκανε επιτυχία στη δεκαετία 2000.

Το Razor Icon μοιάζει πολύ με την παλιά του έκδοση αλλά έχει και διαφορές. Για παράδειγμα οι τροχοί 4 ιντσών έχουν αντικατασταθεί από τροχούς 8,5 ιντσών. Μάλιστα διαθέτει ελαστικά χωρίς αέρα για να προσφέρει καλύτερη οδήγηση.

Και ενώ πιθανότατα μπορεί να θυμάστε να προσπαθείτε να ανεβείτε κάποια ανηφόρα με το πρωτότυπο, το νέο Razor Icon διαθέτει κινητήρα 350W.

Το φρενάρισμα επιτυγχάνεται είτε από το φρένο του ηλεκτροκινητήρα που ενεργοποιείται από τον αριστερό μοχλό αντίχειρα. Είτε με ένα λειτουργικό φρένο στον πίσω τροχό, ακριβώς όπως προϋπήρχε και στο παρελθόν. Υπάρχει επίσης ένα πίσω φως που ανάβει ως φως των φρένων, καθώς και ένας προβολέας για τη νύχτα.

Το πτυσσόμενο σκούτερ λανσάρεται στο Kickstarter, κάτι που μπορεί να φαίνεται περίεργη πρακτική για μια καθιερωμένη εταιρεία. Ωστόσο στην πραγματικότητα αποτελεί μια κοινή στρατηγική μεταξύ διάφορων εμπορικών σημάτων ηλεκτροκίνησης στις μέρες μας.

Το σκούτερ διατίθεται στην τιμή των 549 δολάρια και σε πέντε διαφορετικά χρώματα.

Επιπλέον η Razor απασχόλησε τις ειδήσεις τον περασμένο μήνα για μια νέα της συνεργασία με την Jeep. Για την συγκεκριμένη συνεργασία το δίδυμο παρουσίασε ένα νέο ηλεκτρικό σκούτερ «οff road». Ωστόσο, το νέο Razor Icon σίγουρα μοιάζει πιο cool και φέρνει μαζί του πολλή περισσότερη νοσταλγία.

Ανάγκη εναρμόνισης της νομοθεσίας για τα ηλεκτρικά πατίνια

Κάθε φορά βέβαια που νέα ηλεκτρικά πατίνια μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον, σκεφτόμαστε το πλαίσιο σχετικά με τη νομιμοποίηση τους σε διάφορες χώρες. Η ανάγκη ρύθμισης των ηλεκτρικών πατινιών και ποδηλάτων είναι άμεση.

Αφού μόνο με σαφείς οδηγίες και ρυθμίσεις θα είναι δυνατό να κινούμαστε με ασφάλεια με τα μικροκινητικότητας στις πόλεις μας. Στην Ευρώπη, σε γενικές γραμμές, τα 27 ευρωπαϊκά κράτη-μέλη έχουν διαφορετική προσέγγιση στις ρυθμίσεις των ηλεκτρικών σκούτερ.

Άλλα κράτη τα βλέπουν ως μέσα μεταφοράς για μικρές διαδρομές, ενώ ορισμένα κράτη δεν έχουν καθόλου κανονισμούς σχετικά με τα μέσα μικροκινητικότητας. Έτσι μάλλον χρησιμοποιούν και για εκείνα την ίδια νομοθεσία που ισχύει και για τα ηλεκτρικά ποδήλατα.

Ευρώπη: «Πράσινο φως» στο δρόμο για την ρύθμιση της μικροκινητικότητας

Ωστόσο δεν υπάρχει αμφιβολία για το μέλλον της μικροκινητικότητας σε ολόκληρη την ΕΕ. Θα υπάρξει γενική κατεύθυνση εναρμόνισης των νόμων για τη μικροκινητικότητα και περιμένουμε την κίνηση αυτή με ανυπομονησία.

abb_img