Spacon & X: Ένα κατάστημα με e-bikes στην Κοπεγχάγη που έρχεται από το “μέλλον”

Όλοι γνωρίζουμε την Κοπεγχάγη ως την “πρωτεύουσα του πρωτοποριακού design” και συνεχώς μας δίνει αφορμές, ώστε να ενισχύουμε αυτήν την άποψη. Αυτή τη φορά, από την δανέζικη πρωτεύουσα έρχεται ένα brand για e-bikes υψηλής αισθητικής και τεχνογνωσίας, το οποίο μέχρι πρόσφατα δεν διέθετε κατάστημα πώλησης, αλλά μόνο e-shop. Tο MateX.

Στο μονοπάτι που δεν επιλέγουν οι πολλοί

e-bike 5

H παραπάνω φράση αποτελεί και το μότο του Mate X.

Διαβάστε επίσης: Ποιοι οδηγοί είναι θετικοί στην απόκτηση EV, αλλά διστακτικοί στην αυτόνομη οδήγηση;

H μορφολογία των συγκεκριμένων e-bikes, όπως για παράδειγμα ο ανθεκτικός σκελετός, η δυνατή μηχανή και τα φαρδιά λάστιχα ανεβάζουν το επίπεδο της οδήγησης καθιστώντας τη δυνατή σε μονοπάτια όπου δεν συχνάζουν πολλοί.

Έτσι και στο νέο του κατάστημα, το Spacon & X, το brand γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ μιας εικονικής και μιας πραγματικής εμπειρίας, δίνοντας δυνατότητες στους δυνητικούς αγοραστές e-bikes, τις οποίες δεv βρίσκουν συχνά.

ebikes store

Οι πελάτες λοιπόν έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν ένα e-bike μέσω ψηφιακών εναλλασσόμενων εικόνων, καθώς και μιας πανοραμικής οθόνης 180 μοιρών.

Διαβάστε επίσης: Η πανδημία «εκτόξευσε» τις μετακινήσεις με e-bikes στις ΗΠΑ

Το δοκιμαστικό περιβάλλον είναι διακοσμημένο με neon φωτισμό και κουρτίνες, ενώ για κάθε αγορά ποδηλάτου υπάρχει ειδικός χώρος προκειμένου να γίνει “προσωποποίηση” στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε πελάτη.

E-bikes store 2

Ο χώρος φιλοξενεί επίσης εκθέσεις καλλιτεχνών αλλά ενδείκνυται ακόμα και για nightclubing.

Η πολύπλευρη “προσωπικότητα” του καταστήματος αντανακλά στην ουσία, τη φιλοσοφία ενός ταξιδιού στον κόσμο της MateX.

Το κατάστημα επίσης προωθεί μέσα από τον χώρο και τη διαμόρφωσή του, όχι απλά την πώληση των e-bikes, αλλά το ήθος μιας βιώσιμης αστικής κινητικότητας.

Ο συνδημιουργός του καταστήματος Svend Jacob Pedersen είπε χαρακτηριστικά: “Παρατηρούμε μια στροφή στη συμπεριφορά των καταναλωτών όσο αφορά στα προϊόντα που έχουν να κάνουν με τη μετακίνηση. Έχουν πλέον αυξημένες απαιτήσεις από ένα φυσικό κατάστημα, εστιάζουν στην εμπειρία και τα brands θα πρέπει να τους δημιουργήσουν για αυτό το λόγο μέσα στα καταστήματα τους, εμπειρίες που δεν θα ξεχαστούν.”

Πρόσφατα

Δημοφιλή