Τα νέα βήματα της Eve Urban Air Mobility προς το μέλλον της εναέριας αστικής κινητικότητας

Η Eve Urban Air Mobility άρχισε να συνεργάζεται με εμπορικούς εταίρους και κυβερνητικές ομάδες, προκειμένου να αναπτύξει μια Urban Air Mobility (UAM) λειτουργία στο Ρίο ντε Τζανέιρο.

Διαβάστε επίσης: Archer και REEF συνεργάζονται για τη δημιουργία τοποθεσιών προσγείωσης-απογείωσης για eVTOL

Σε σχετική της δήλωση, η Eve Urban Air Mobility αποκάλυψε ότι η πρώτη δοκιμή του έργου θα πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος του έτους στη Βραζιλία, χρησιμοποιώντας συμβατικά ελικόπτερα, προκειμένου να καταφέρει να προσομοιώσει τα προγραμματισμένα αεροσκάφη eVTOL τεσσάρων επιβατών της Eve, με τα οποία η εταιρεία αναμένει να ξεκινήσει την εμπορική της υπηρεσία το 2026.

Ο στόχος για μελλοντική αστική εναέρια κυκλοφορία

Υπό τον συντονισμό της Eve Urban Air Mobility, η πρωτοβουλία έχει την υποστήριξη και τη συνεργασία της ANAC (Εθνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Βραζιλίας) και του DECEA (Τμήμα Ελέγχου του Εναέριου Χώρου της Βραζιλίας), ώστε να αξιολογηθεί η υπάρχουσα υποδομή και διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας (ATM) για μια ασφαλή και απρόσκοπτη λειτουργία της αστική εναέριας κινητικότητας.

Η συνεργασία Conops περιλαμβάνει εταίρους όπως είναι η Helisul Aviation, ένας από τους μεγαλύτερους χειριστές ελικοπτέρων στη Λατινική Αμερική, η Skyports, μια εταιρεία που σχεδιάζει, κατασκευάζει και λειτουργεί ακτοπλοϊκά πλοία η Flapper, μια ανεξάρτητη πλατφόρμα για πτήσεις κατά παραγγελία και η EDP, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα της ενέργειας.

eve air mobility

Το έργο περιλαμβάνει, επίσης, μια πλατφόρμα που συνδέει το οικοσύστημα υπηρεσιών συντήρησης με την Atech, μια εταιρεία του Ομίλου Embraer υπεύθυνη για την ανάπτυξη, εφαρμογή και υποστήριξη αστικών και στρατιωτικών συστημάτων.

Θέλουμε να διερευνήσουμε νέες και πρακτικές έννοιες για να διευκολύνουμε την ασφαλή εισαγωγή της βιομηχανίας αστικής εναέριας κυκλοφορίας στη Βραζιλία. Σε αυτό το αρχικό στάδιο, θα περιγράψουμε τα κύρια χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις του οικοσυστήματος, από την σκοπιά των χρηστών, των εταίρων, και των κυβερνητικών υπηρεσιών που εμπλέκονται», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Eve, André Stein.

Για να καταφέρουμε να εξελίξουμε τη βιομηχανία, θα σκεφτούμε πώς θα ενεργοποιήσουμε τον εκδημοκρατισμό της αστικής κινητικότητας στον εναέριο χώρο των πόλεων με έναν ασφαλή, προσιτό, αλλά και οικονομικό τρόπο.

Άλλες πρόσφατες ειδήσεις που αφορούν την Eve περιλαμβάνουν μια ανακοίνωση της 15ης Ιουλίου ότι η εταιρεία έχει ξεκινήσει να συνεργάζεται με τον ενεργειακό όμιλο EDP για την ανάπτυξη υποδομών ηλεκτρικής φόρτισης για λειτουργίες eVTOL.

Οι δύο εταιρείες αναμένεται να διεξάγουν έρευνες σε θέματα που περιλαμβάνουν την τεχνολογία των μπαταριών, τα συστήματα φόρτισης, τη διαχείριση σημείων φόρτισης και τους τρόπους πληρωμής.

Διαβάστε επίσης: NeXt iFly: Το ιδιωτικό eVTOL με εφαρμογή αυτόματης πλοήγησης

Επίσης, τον Ιούλιο, η Eve Urban Air Mobility ανέφερε ότι κατέληξε σε συμφωνία με την εταιρεία ναυλώσεων της Λατινικής Αμερικής, Flapper, η οποία σχεδιάζει να παρέχει έως και 25.000 ώρες πτήσης στα πλήρως ηλεκτρικά eVTOL οχήματα.