Τι θα γίνει με το νέο εργοστάσιο της Volkswagen;

Το νέο εργοστάσιο της Volkswagen στην περιοχή Warmenau και η κατασκευή του, παραμένουν αίνιγμα για την γερμανική φίρμα.

Ακούστε το άρθρο

Η Volkswagen δεν γνωρίζει τι θα γίνει με το νέο εργοστάσιο της και την κατασκευή του. Μάλιστα, ο CEO του ομίλου εξετάζει ακόμη το συγκεκριμένο ζήτημα, παρά την ανακοίνωση κατασκευής του εργοστασίου τον περασμένο Μάρτιο.

Επιπλέον, στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα λαμβάνει χώρα η συναρμολόγηση του Project Trinity. Ωστόσο, εάν δεν λάβει το πράσινο φως η κατασκευή του συγκεκριμένου εργοστασίου, η VW θα κατασκευάζει το Trinity στο Wolfsburg.

Η Volkswagen εξελίσσει κυψέλες υδρογόνου

Το νέο εργοστάσιο της Volkswagen για το Trinity

Η Volkswagen θα κατασκεύαζε το νέο εργοστάσιο στην περιοχή Warmenau, η οποία δεν απέχει πολύ από το εργοστάσιο του Wolfsburg. Μάλιστα, το αρχικό πλάνο προέβλεπε την έναρξη της κατασκευής την άνοιξη του 2023 και ο προϋπολογισμός άγγιζε τα 2 δισ. ευρώ.

Φουλ της τεχνολογίας για το Volkswagen ID.Buzz

Παράλληλα, η παραγωγή του Project Trinity δεν θα ξεκινήσει το 2026 αλλά το 2030. Την αλλαγή προκάλεσε η χρήση μίας άλλης πλατφόρμας και όχι της SSP. Το Trinity θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα E3 2.0, η οποία θα είναι έτοιμη το 2029. Επομένως, είναι λογική η παράταση στην έναρξη παραγωγής του οχήματος.

Το νέο ηλεκτρικό off-road της Scout με «άρωμα» Volkswagen!

Κυψέλες υδρογόνου από τη Volkswagen

Η Volkswagen έχει προχωρήσει και στην ανάπτυξη κυψελών υδρογόνου. Μάλιστα, η κυψέλη της παρουσιάζει μία καινοτομία. Ουσιαστικά, η συγκεκριμένη κυψέλη χρησιμοποιεί κεραμική μεμβράνη αντί για πολυμερή. Η κεραμική μεμβράνη λειτουργεί χωρίς πλατίνα. Επομένως, είναι αρκετά φθηνότερη, καθώς η πλατίνα είναι αρκετά ακριβή.

Και η Volkswagen αποχαιρετά το car sharing

Η έλλειψη της πλατίνας αποτελεί τη μεγάλη διαφορά των κυψελών της Volkswagen με την αντίστοιχη υπάρχουσα τεχνολογία. Επιπλέον, η κεραμική μεμβράνη παράγει θερμότητα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία θέρμανσης και κλιματισμού του αυτοκινήτου. Προφανώς, προσφέροντας μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση.

Τέλος, η Volkswagen υπέβαλλε αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Μάλιστα, προχώρησε στην αίτηση από κοινού με το γερμανικό όμιλο Kraftwerk τον Ιούλιο του 2021.

abb_img