Το ηλεκτρικό Citroën Oli δεν έχει τίποτα…. περιττό!

Μετά το Ami, με το πρωτότυπο Citroën Oli η γαλλική φίρμα αποδεικνύει ότι εστιάζει στο «αναγκαίο» και όχι στο «περιττό».

Ακούστε το άρθρο

Ντεμπούτο έκανε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο, Citroën Oli. Η Citroën άντλησε έμπνευση για την κατασκευή του από το Ami και έδωσε έμφαση στη βιωσιμότητα, το χαμηλό βάρος και την προσιτή τιμή.

Ουσιαστικά, με το Oli επιθυμεί την ανατροπή της τάσης για βαριά και ακριβά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επιπλέον, το νέο πρωτότυπο δίνει μία πρώτη γεύση από τις σχεδιαστικές και μηχανικές τάσεις των μελλοντικών μοντέλων της Citroën.

Το νέο σήμα της Citroën είναι γεγονός!

Τo Citroën Oli είναι εξαιρετικά… ελαφρύ

Το βάρος του Citroën Oli αγγίζει τα 1.000 κιλά, λόγω της χρήσης ελαφρών ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμών υλικών. Παράλληλα, στο μικρό του βάρος συμβάλλει και η μικρή μπαταρία με χωρητικότητα 40 kWh. Το δάπεδο του Oli είναι κατασκευασμένο από διογκωμένο θερμοπλαστικό αφρό πολυουρεθάνης (E-TPU) και έχει αδιάβροχη επίστρωση.

Ακόμη, η εταιρεία κατασκεύασε το καπό, την οροφή και το πάτωμα της καρότσας από ανακυκλωμένο χαρτόνι ανάμεσα σε πάνελ από υαλοβάμβακα. Τέλος, το πρωτότυπο έχει μήκος 4,20 μέτρα, ύψος 1,65 μέτρα και πλάτος 1,90 μέτρα.

To επόμενο Citroën C3 θα είναι SUV!

Φουτουριστική η σχεδίαση του Citroën Oli

Στην εξωτερική σχεδίαση του Citroën Oli ξεχωρίζει το πρωτότυπο «όρθιο» παρμπρίζ του. Το συγκεκριμένο παρμπρίζ διαθέτει μειωμένη ποσότητα γυαλιού και μειώνει την έκθεση των επιβατών στον ήλιο. Ακόμη, σύμφωνα με τη γαλλική φίρμα μειώνει την κατανάλωση του ρεύματος του συστήματος κλιματισμού από τη μπαταρία κατά 17%.

Επιπλέον, ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα σε σχήμα C και ο πανομοιότυπος προφυλακτήρας στο μπροστινό και το πίσω μέρος. Τέλος, οι σχεδιαστές τοποθέτησαν στις πόρτες προστατευτικά Air Bumps, καθώς και το νέο λογότυπο στο μπροστινό μέρος.

Το Citroën Ami «ηλεκτρίζει» και την 86η ΔΕΘ

Μία γρήγορη ματιά και στο εσωτερικό

Η μινιμαλιστική τάση του Oli είναι εμφανής και στο εσωτερικό του. Μάλιστα, τα καθίσματα του έχουν 80% λιγότερα εξαρτήματα από τα παραδοσιακά, παρά την ύπαρξη των θερμοπλαστικών βάσεων για περαιτέρω άνεση. Το πρωτότυπο διαθέτει μία οθόνη, η οποία λειτουργεί ως σύστημα infotainment με τη βοήθεια ενός smartphone.

Αυτό είναι το ιδιαίτερο Citroën My Ami Tonic!

Επιπρόσθετα, στα άκρα του ταμπλό παρατηρούμε δύο αφαιρούμενα ηχεία Bluetooth, καθώς και μία βάση για smartphone. Τέλος, οι πόρτες ανοίγουν ανάποδα και η απουσία κεντρικής κολώνας επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα.

Τέλος, η τελική ταχύτητα του Oli αγγίζει τα 110 χλμ./ώρα και η αυτονομία του τα 400 χιλιόμετρα. Επιπλέον, σύμφωνα με την Citroën, η φόρτιση σε ταχυφορτιστή από 20% στο 80% διαρκεί 23 λεπτά.

abb_img