Ένας από τα μεγάλα «στοιχήματα» που προκαλεί πονοκέφαλο στους κατασκευαστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η αυτονομία. Βέβαια, είναι ένας τομέας ο οποίος μέρα με τη μέρα, έχει δεχθεί τεράστια βελτίωση από τις εταιρείες, μέσω καινοτόμων τεχνολογιών. Με τον ίδιο πρωταρχικό στόχο, η εταιρεία ZF, παρουσίασε μία ξεχωριστή έως σήμερα λύση, τις θερμαινόμενες ζώνες ασφαλείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η ZF, με έδρα τη Γερμανία, είναι μία κατασκευάστρια εταιρεία ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Μάλιστα, είναι σε άμεση συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού προσφέρει τεχνολογίες και εξαρτήματα πρώτης τοποθέτησης.
Audi FelGAN: Επανεφεύρεση του τροχού με Τεχνητή Νοημοσύνη
Οι θερμαινόμενες ζώνες τις ZF αυξάνουν την αυτονομία έως 15%
Βασικός στόχος της τεχνολογίας αυτής, εκτός από την άνεση των επιβατών, είναι η αύξηση της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει ότι η χρήση αυτών των ζωνών ασφαλείας, μπορεί να επιφέρει βελτίωση της αυτονομίας έως και 15%.
Προφανώς, αυτή η βελτίωση μπορεί να γίνει εμφανής τις πολύ κρύες μέρες του χειμώνα. Επιπλέον, αναφέρει ότι σε συνδυασμό με τη λειτουργία θερμαινόμενων καθισμάτων, το αποτέλεσμα είναι ακόμα καλύτερο.
Αυτόνομο σύστημα στάθμευσης από τις Bosch και Mercedes-Benz
Οι εν λόγω ζώνες δεν έχουν καμία διαφορά σε σχέση με τις συμβατικές, εκτός από το ελαφρώς αυξημένο πάχος τους. Επιπλέον, η ZF υποστηρίζει ότι δεν χρειάζεται καμία απολύτως επιπλέον μετατροπή στο αυτοκίνητο ώστε να γίνει εφικτή η χρήση τους.
Η βελτίωση της αυτονομίας επιτυγχάνεται λόγω της μικρότερης ανάγκης για χρήση του κλιματισμού του οχήματος. Ειδικότερα, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία αντλούν ενέργεια από τις μπαταρίες ώστε να θερμάνουν την καμπίνα. Μάλιστα, ένα ακόμη χαρακτηριστικό άνεσης αυτών των ζωνών, είναι ότι έχουν καλύτερο και γρηγορότερο αποτέλεσμα, όταν οι επιβάτες επιλέγουν ελαφρύ ρουχισμό.
Takuminuri: Η νέα μέθοδος βαφής της Mazda
Προσφέρουν θέρμανση στους επιβάτες έως και 40 βαθμών Κελσίου
Οι νέες θερμαινόμενες ζώνες ασφαλείας της ZF μπορούν να προσφέρουν θέρμανση στους επιβαίνοντες, με θερμοκρασίες έως και 40 βαθμών Κελσίου. Σημαντικό χαρακτηριστικό τους είναι ότι δεν θέλουν κάποιο χρόνο προθέρμανσης και προσφέρουν ζεστασιά από την έναρξη της οδήγησης.
Πιο συγκεκριμένα, διαθέτουν στο εσωτερικό τους ειδικό κύκλωμα θέρμανσης, με υφασμένους αγωγούς μέσα στο «σώμα» της ζώνης. Μάλιστα, για να επιτευχθεί αυτό, η εταιρεία χρησιμοποίησε μία ειδική μέθοδο επεξεργασίας υφάσματος. Τέλος, οι θερμαινόμενοι αγωγοί είναι τοποθετημένοι κατά το μήκος του ιμάντα της ζώνης, έτσι ώστε να μην ενοχλούν τη λειτουργία της αναδίπλωσης.