Συνθετικά καύσιμα: Όχι και τόσο φιλικά για το περιβάλλον!

Τα συνθετικά καύσιμα είναι μόλις κατά 5% λιγότερο ρυπογόνα σε σχέση με τη βενζίνη και το diesel που χρησιμοποιούν τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Ακούστε το άρθρο

Τα συνθετικά καύσιμα είναι λιγότερο φιλικά ως προς το αποτύπωμα των ρύπων που αφήνουν στο περιβάλλον σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό είναι το πόρισμα της έρευνας, την οποία διεξήγαγε η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μεταφορών και Περιβάλλοντος.

Η έρευνα ανέλυσε τις εκπομπές ολόκληρου του κύκλου ζωής των αυτοκινήτων, τα οποία θα αγοράσουν οι καταναλωτές έως το 2030.

Γερμανία: Όχι στην απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

Οι αριθμοί μιλούν για τα συνθετικά καύσιμα

Ένα αυτοκίνητο, το οποίο χρησιμοποιεί συνθετικά καύσιμα, μειώνει τις εκπομπές μόνο κατά 5% σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με συμβατικά καύσιμα. Επιπλέον, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο έως το 2030 θα έχει 78% λιγότερες εκπομπές απο ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ευρωπαϊκή Ένωση: Τέλος οι θερμικοί κινητήρες το 2035!

Ακόμη, τα εν λόγω καύσιμα είναι χημικά παρόμοια με τη βενζίνη και το diesel. Ωστόσο, η παραγωγή και η χρήση τους είναι πολύ πιο ενεργοβόρα από την τροφοδοσία ηλεκτρικών οχημάτων.

Ποιοι λένε «όχι» στην απαγόρευση των θερμικών κινητήρων το 2035;

Ο Stef Cornellis, Διευθυντής της Ομοσπονδίας, δήλωσε σχετικά με τα συνθετικά καύσιμα:

«Τα συγκεκριμένα καύσιμα δεν αποτελούν λύση για την απεξάρτηση από τον άνθρακα των αυτοκινήτων. Τα ηλεκτρικά οχήματα, δηλαδή, είναι πλέον λιγότερο ακριβά, πιο αποδοτικά και προσφέρουν σημαντικά μεγαλύτερη εξοικονόμηση CO2. Αυτό, μάλιστα, είναι αντιληπτό σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής της παραγωγής».

abb_img