Αυτό είναι το υπερηχητικό τρένο TUM Hyperloop

Το TUM Hyperloop είναι ένα υπερηχητικό τρένο, το οποίο θα αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη ακόμη και από αυτή ενός αεροπλάνου.

Ακούστε το άρθρο

Μία ομάδα φοιτητών από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου, παρουσίασε το υπερηχητικό τρένο TUM Hyperloop. Μάλιστα, η συγκεκριμένη ομάδα από το 2015 στοχεύει στην κατασκευή του τρένου, το οποίο θα αλλάξει τις χερσαίες επιβατικές μεταφορές.

Ουσιαστικά η ομάδα TUM έχει σημειώσει τη μεγαλύτερη πρόοδο στους σχετικούς διαγωνισμούς της Space X (Hyperloop Pod Competitions). Κατέχει δηλαδή, το ρεκόρ ταχύτητας, η οποία φτάνει τα 482 χλμ./ώρα.

Το «ιπτάμενο» τρένο του Wuppertal σας περιμένει!

Η αρχική ιδέα του Hyperloop

Την ιδέα ανάπτυξης του Hyperloop είχε ο Έλον Μασκ, ο οποίος επιθυμούσε τη δημιουργία ενός τρένου πιο γρήγορου από αεροπλάνο. Μάλιστα, το 2013 παρουσίασε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο του υπερηχητικού τρένου, το οποίο ονόμασε Hyperloop. Το τρένο διέθετε κάψουλες-βαγόνια, τα οποία κινούνταν σε κενό αέρος μέσα σε αγωγούς. Επιπλέον, η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 1.200 χλμ./ώρα.

Αν και ο Μασκ εγκατέλειψε νωρίς το project, άλλες ομάδες προχώρησαν σε δοκιμές πάνω στη σχετική τεχνολογία.

Το Solaris Urbino 18 hydrogen είναι πλέον γεγονός!

Και εγένετο το TUM Hyperloop

Η ομάδα του Τεχνικού Πανεπιστημίου του Μονάχου ίδρυσε το πρόγραμμα TUM Hyperloop και προχωρά στην υλοποίηση του φουτουριστικού project. Εκτός από την επίτευξη του ρεκόρ ταχύτητας, η ομάδα μπαίνει στο στάδιο δοκιμών πλήρους κλίμακας, το οποίο επιβάλλει την κατασκευή μιας πίστας μήκους 24 μέτρων.

Ουσιαστικά, η ομάδα θα κατασκευάσει έναν σωλήνα από σκυρόδεμα υψηλής αντοχής, μέσα στο οποίο θα λαμβάνει χώρα η κίνηση μιας κάψουλας με τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης.

Το TUM Hyperloop δηλαδή, αποτελεί μία κάψουλα-βαγόνι που κινείται μέσα σε σωλήνες, από τους οποίους οι ερευνητές έχουν αφαιρέσει όλο τον αέρα, μέσω αντλιών. Με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει αντίσταση του αέρα και είναι δυνατή η επίτευξη υψηλών ταχυτήτων χωρίς τη μαζική χρήση ενέργειας. Τέλος, η τεχνολογία μαγνητικής αιώρησης εξαλείφει την αντίσταση κύλισης.

Η BYD κάνει «πράσινες» τις μεγαλουπόλεις

Υποστήριξη από τη βαυαρική κυβέρνηση

Το TUM Hyperloop έχει την πλήρη υποστήριξη της κυβέρνησης της Βαυαρίας και η ομάδα στοχεύει στη σύνδεση των μεγαλύτερων πληθυσμιακά κέντρων. Τέλος, μέχρι στιγμής, το τρένο με τη μεγαλύτερη ταχύτητα των 602 χλμ./ώρα είναι το ιαπωνικό L0 Series Maglev.

abb_img