AH-4: Η σύνδεση Ευρώπης και Ασίας είναι γεγονός!

Τη σύνδεση της Ευρώπης και της Ασίας πέτυχε ο οδικός άξονας μήκους 6.000 χιλιομέτρων, ο οποίος συνδέει τη Μογγολία με τη Ρωσία και την Κίνα.

Ακούστε το άρθρο

Η Ρωσία, η Μογγολία και η Κίνα ολοκλήρωσαν τον διάδρομο AH-4, ο οποίος αποτελεί το πρώτο οδικό δίκτυο σύνδεσης μεταξύ των 3 χωρών. Επί της ουσίας, ο AH-4 συνδέει την Ευρώπη και την Ασία.

Την απόφαση για τη δημιουργία του τριμερούς οικονομικού διαδρόμου, έλαβαν οι κυβερνήσεις των χωρών πριν από 6 χρόνια. Παράλληλα, εστίασαν στη βελτίωση των υποδομών των μεταφορών και την επέκταση των χερσαίων, αεροπορικών και θαλάσσιων συνδέσεων.  

Κροατία: Εγκαίνια για τη γέφυρα Peljesac

Η Μογγολία ανακοίνωσε τη σύνδεση Ευρώπης και Ασίας 

Τη σύνδεση της Ευρώπης και της Ασίας ανακοίνωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών της Μογγολίας. Παράλληλα, το Υπουργείο ανακοίνωσε και τη λειτουργία του κάθετου οδικού άξονα μεταξύ των επαρχιών Hovd και Bayan-Olgii, με μήκος 745 χιλιομέτρων.

Μάλιστα, η παράδοση του εν λόγω οδικού άξονα ολοκλήρωσε τον αυτοκινητόδρομο AH-4, ο οποίος έχει μήκος 6.000 χιλιομέτρων. Ουσιαστικά, ο AH-4 ξεκινά από την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ρωσίας, το Νοβοσιμπίρσκ και καταλήγει στην πόλη Καράτσι του Πακιστάν. Συγχρόνως, περνά από την κινέζικη πόλη Ουρούμτσι 

Την κατασκευή του τμήματος των 745 χιλιομέτρων χρηματοδότησε η Κυβέρνηση της Μογγολίας με την Ασιατική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ADB). Μάλιστα, το έργο ξεκίνησε το 2012 και περιλαμβάνει 2 λωρίδες κυκλοφορίας. Προφανώς, διευκολύνει τις μετακινήσεις των κατοίκων της Μογγολίας, καθώς αντικαθιστά έναν απαρχαιωμένο ασφάλτινο δρόμο.

Στη Μαλαισία βρίσκεται ο μεγαλύτερος κυκλικός κόμβος!

Παράλληλα, ο οδικός άξονας μεταξύ της Ρωσίας και του Πακιστάν αποτελεί μία από τις διαδρομές του Δικτύου Ασιατικών Αυτοκινητοδρόμων. Το εν λόγω δίκτυο είναι ένα φαραωνικό project συνεργασίας, μεταξύ ασιατικών κρατών και μελών της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής για την Ασία και τον Ειρηνικό.

Επιπλέον, η συνεργασία στοχεύει στη μεταξύ τους διασύνδεση και στην ευκολότερη πρόσβαση στην Ευρώπη. Τέλος, στο project συμμετέχουν 32 χώρες, μεταξύ των οποίων συναντάμε το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, την Κίνα, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα, καθώς και τη Σρι Λάνκα.

abb_img