Αθήνα-Καρδίτσα σε 2 ώρες και 35 λεπτά με τον Ε65!

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 δίνει άλλη διάσταση στα ταξίδια από την Αθήνα προς δημοφιλείς προορισμούς της κεντρικής και δυτικής Θεσσαλίας.

Ακούστε το άρθρο

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 θα μειώσει δραστικά τους χρόνους ταξιδιού από την Αθήνα προς διάφορες πόλεις της δυτικής και κεντρικής Θεσσαλίας. Επιπλέον, θα συνδέσει τη χώρα με τα ευρωπαϊκά δίκτυα.

Ακόμη, επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές θα γίνουν ευκολότερες από την Ελλάδα προς την Κεντρική Ευρώπη μέσω της συντομότερης διαδρομής.

Ο ΣΕΑ Σείριος «ανασταίνεται» με νέο υβριδικό σταθμό φόρτισης οχημάτων

Αλλάζει τους χρόνους ο αυτοκινητόδρομος Ε65

Οι χρόνοι κάλυψης, λοιπόν, των αποστάσεων μέσω του E65 αλλάζουν σημαντικά.

Αρχικά από Αθήνα προς:

  • Γρεβενά σε 4 ώρες
  • Μέτσοβο σε 4 ώρες
  • Καστοριά σε 4 ώρες και 35 λεπτά
  • Κοζάνη σε 4 ώρες και 30 λεπτά
  • Καρπενήσι σε 3 ώρες
  • Τρίκαλα σε λιγότερο από 3 ώρες 
  • Καρδίτσα σε 2 ώρες και 35 λεπτά

Επιπλέον:

  • Λαμία – Εγνατία Οδός σε 1 ώρα και 45 λεπτά

Ποιοι δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση στα ΜΜΜ;

Η πρόοδος των έργων

Ουσιαστικά, η πρόοδος των εργασιών του αυτοκινητόδρομου Ε65 ξεπερνά το 77,1%. Η Κεντρική Οδός, μάλιστα, έχει ήδη δώσει σε κυκλοφορία τα 14 πρώτα χιλιόμετρα έως τον ανισόπεδο κόμβο Ξυνιάδας. Το έργο, τέλος, θα είναι εξ’ ολοκλήρου έτοιμο στα τέλη του 2024.

Πώς θα αντιμετωπίσουμε την έλλειψη καυσίμων;

Τι περιλαμβάνουν τα έργα

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65, δηλαδή,  περιλαμβάνει:

  • Συνολικό μήκος 70,5 χιλιομέτρων
  • 2 σήραγγες (στο 137ο και στο 176ο χιλιόμετρο)
  • 20 γέφυρες
  • 11 άνω και 48 κάτω διαβάσεις
  • 3 αμφίπλευρους χώρους στάθμευσης & ανάπαυσης (Parking και WC)
  • 89 Κιβωτοειδείς οχετούς και διαβάσεις πανίδας
  • 6 ανισόπεδους κόμβους (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
  • 2 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών ΣΕΑ (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
  • 1 μετωπικό σταθμό διοδίων (Οξύνεια) και 3 πλευρικούς σταθμούς διοδίων (Α/Κ Τρικάλων, Α/Κ Καλαμπάκας, Α/Κ Αγιόφυλλου – Καρπερού)
  • 2 κέντρα ελέγχου και συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
  • 1 κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και 1 κέντρο ελέγχου σηράγγων
  • 1 κτίριο Τροχαίας

Επιδότηση καυσίμων ως αντίβαρο για την ακρίβεια

abb_img