Η Αττική Οδός ίσως εφαρμόσει ένα διαφορετικό σύστημα χρέωσης διοδίων, ανάλογα με την κυκλοφοριακή συμφόρηση του αυτοκινητόδρομου. Πιο συγκεκριμένα, το ΤΑΙΠΕΔ εξετάζει αυτό το ενδεχόμενο στο πλαίσιο της σύμβασης για την επόμενη 25ετή περίοδο παραχώρησης της Αττικής Οδού. Με λίγο λόγια, θα δούμε υψηλότερες τιμές διοδίων κατά τις ώρες αιχμής.
Αττική Οδός: 8 οι υποψήφιοι για την παραχώρηση της!
Η Αττική Οδός και τα μελλοντικά της σχέδια
Η Αττική Οδός εκτός από το νέο μοντέλο χρέωσης των διοδίων, θα παρουσιάσει στο επόμενο διάστημα και τα έργα επέκτασης της. Μάλιστα, τα εν λόγω έργα περιλαμβάνουν και τη Λεωφόρο Κύμης. Ουσιαστικά, η Αττική Οδός θα μεγαλώσει από τον ανισόπεδο κόμβο μέχρι την Εθνική Οδό ως τον ανισόπεδο κόμβο Καλυφτάκη στη Λυκόβρυση.
Σήραγγα Ηλιουπόλεως: Αλλάζει την κυκλοφορία στην Αττική
Η παραχώρηση της Αττικής Οδού
Σε εξέλιξη είναι η διαδικασία παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου της Αττικής Οδού. Συγκεκριμένα, 8 είναι τα επενδυτικά σχήματα, τα οποία πέρασαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού και θα υποβάλλουν δεσμευτικές προσφορές. Μάλιστα, στις 21 Ιουλίου το Διοικητικό Συμβούλιο θα ανακοινώσει το πλαίσιο της διαδικασίας υποβολής των προσφορών.
1544: Ένας νέος αριθμός για τους οδηγούς στην Αττική
Ο Δημήτρης Πολίτης, Διευθύνων Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, ανέφερε τα εξής:
«Δίνουμε έμφαση στην περιφερειακή ανάπτυξη, με την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων που έχουν πολλαπλασιαστικά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες. Το Ταμείο διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία. Στόχος μας, λοιπόν, είναι να τη θέσουμε στην υπηρεσία όλων των φορέων του Δημοσίου».