Maxwell X-57: Αυτό είναι το ηλεκτρικό αεροσκάφος της NASA

Η NASA πρόσθεσε στον στόλο της το Maxwell X-57, ένα αμιγώς ηλεκτρικό αεροσκάφος το οποίο ετοιμάζεται για πτήσεις πολύ σύντομα.

Η NASA συνεχίζει να εκπλήσσει. Για την ακρίβεια, η Εθνική Διοίκηση Αεροναυτικής και Διαστήματος των ΗΠΑ έχει δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό αμιγώς ηλεκτρικό αεροπλάνο με μπαταρία, με το όνομα Maxwell X-57.

Αρχικά ο στόχος της κρατικής υπηρεσίας για X-57 είναι να «μοιράσει» τη σχεδίαση, τη διαδικασία και την τεχνολογία του στην αναδυόμενη αγορά των ηλεκτρικών αεροσκαφών.

Επιπλέον, θέλει να καταστήσει την αεροπορία φιλική προς το περιβάλλον, αθόρυβη και βιώσιμη. Επιτρέποντας έτσι, σε όλους τους ανθρώπους να ταξιδεύουν με ηλεκτρικά αεροπλάνα.

Η NASA ανέφερε σε δήλωσή της:

«Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη παρουσιάζουν ένα ευρύ φάσμα πιθανών πλεονεκτημάτων για την αεροπορία, συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης απόδοσης, της μείωσης ή της εξάλειψης των εκπομπών άνθρακα κατά την πτήση και της πτήσης που είναι πιο αθόρυβη για τις κοινότητες στο έδαφος. Το X-57 θα βοηθήσει στον καθορισμό προτύπων πιστοποίησης καθώς αυτές οι αγορές ηλεκτρικών αεροσκαφών αρχίζουν να αναδύονται».

Volocity: Ένα ιπτάμενο ταξί πετάει στο Παρίσι

Το Maxwell X-57 με μια ματιά

Το Maxwell X-57 είναι σχετικά μικρό με βάρος περίπου 1.360 κιλά. Διαθέτει μεγάλους ηλεκτρικούς κινητήρες με έλικες 1,5 μέτρου στα άκρα των φτερών, οι οποίοι μάλιστα μπορούν να ανακτήσουν ενέργεια. Επιπλέον, υπάρχουν άλλοι 12 μικρότεροι και έλικες «υψηλής ανύψωσης» στο μπροστινό άκρο των πτερυγίων, οι οποίοι επιτρέπουν στο ηλεκτρικό αεροσκάφος να απογειωθεί.

Σύμφωνα με τη NASA, το X-57 πρέπει να επιτυγχάνει μηδενικές εκπομπές άνθρακα κατά την πτήση. Και το γεγονός ότι το αεροπλάνο χρησιμοποιεί ηλεκτρική πρόωση θα πρέπει να προσφέρει πέντε έως δέκα φορές μείωση στις εκπομπές ρύπων.

Ακόμη, το X-57 μπορεί να αντλήσει την ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όπως αιολική ή ηλιακή. Αυτό συμβαίνει λόγω των μπαταριών που φέρει.

Νέα χρηματοδότηση για το VoltAero Cassio 330

Μικρό μέγεθος, μεγάλες δυνατότητες

Λόγω του μικρού του μεγέθους, θα πετάει χαμηλά στα 8.000 πόδια, ενώ θα έχει μέγιστο ύψος πτήσης τα 14.000 πόδια. Σε αντίθεση με τα κλασικά αεροπλάνα, τα οποία πετάνε μεταξύ 33.000 και 42.000 ποδιών. Σύμφωνα με τη NASA, το X-57 θα έχει ταχύτητα απογείωσης 67 μίλια/ώρα και ταχύτητα πλεύσης 172 μίλια/ώρα.

Τέλος, η NASA ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η πρώτη δοκιμή πτήσης του αεροπλάνου θα λάβει χώρα τον Δεκέμβριο, χωρίς να έχει δώσει ακριβή ημερομηνία.

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!