Nissan: Νέα ηλεκτρικά με τη σφραγίδα της Nismo

Η Nissan σκέφτεται να αξιοποιήσει τη Nismo, για τις σπορ εκδόσεις των νέων ηλεκτρικών οχημάτων που θα λανσάρει μέχρι το 2030.

H Nissan δεν βάζει φρένο στην επέκτασή της στην ηλεκτροκίνηση, βάζοντας στο παιχνίδι αυτή τη φορά και τη Nismo. Και ως γνωστόν, το τμήμα αγωνιστικών δραστηριοτήτων και ειδικών εκδόσεων της ιαπωνικής εταιρείας, δεν έχει όρεξη για… αστεία.

Η Nissan λοιπόν, σκέφτεται να αξιοποιήσει τη Nismo ως τη μάρκα για τις πιο σπορ εκδόσεις και των επερχόμενων ηλεκτρικών οχημάτων της.

Η Nissan παραδίδει Masterclass ηλεκτρικών!

Πιο συγκεκριμένα, στοχεύει να κυκλοφορήσει 15 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως και το 2030, τα οποία θα είναι διαθέσιμα και σε σπορ εκδόσεις. Είναι πολύ πιθανό από αυτά τα ηλεκτρικά να υπάρχουν και σπορ εκδόσεις, οι οποίες θα φέρουν το σήμα της Nismo. Χωρίς ωστόσο, να γνωρίζουμε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα.

Στον πρόσφατο αγώνα της Formula-E στο Μονακό, ο πρόεδρος της Nissan στην Ευρώπη, Guillaume Cartier, δήλωσε σε συνέντευξη του:

«Η Nismo είναι ένα πλεονέκτημα που έχουμε και αυτό είναι κάτι που θέλουμε να αναζωογονήσουμε. Και θα έχουμε, ας πούμε, αυτοκίνητα με το σήμα της Nismo; Η απάντηση είναι ναι».

Λίγες πληροφορίες για τις κινήσεις της Nissan

Σύμφωνα με τον Cartier τα μελλοντικά ηλεκτρικά θα λάβουν ενημερώσεις για την ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ωστόσο, δεν έδωσε ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το αν θα είναι διαθέσιμα τα τρέχοντα ηλεκτρικά οχήματα της Nissan σε εκδόσεις Nismo στο μέλλον.

Νέο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης από τη Nissan!

Το βέβαιο είναι ότι υπάρχει στο μυαλό των ιθυνόντων ως προοπτική. Θυμίζουμε επίσης, ότι πρόσφατα η Nissan αγόρασε την εταιρεία e.dams, που είναι υπεύθυνη για την ομάδα της στη Formula 1. Συνεπώς, είναι σχεδόν απίθανο να ξεφύγει η Nismo από το σχέδιο του καθολικού εξηλεκτρισμού της μάρκας.

Η διαδικασία απαιτεί χρόνο και χρήμα

Βεβαίως, ο χρόνος και οι πόροι είναι απαραίτητοι για την διαδικασία. Καθώς η κυκλοφορία ηλεκτρικών οχημάτων με το σήμα της εταιρείας των αγωνιστικών δραστηριοτήτων, δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Βραβείο iF Design για το Ariya και το Pavilion

Όπως δήλωσε και ο Cartier:

«Το θέμα είναι ότι δεν είναι τέχνασμα. Για να χρησιμοποιήσω μια αγγλική έκφραση, δεν πρόκειται για ‘κραγιόν σε ένα γουρούνι’ (δηλαδή φτιασίδωμα). Οπότε απαιτούνται επενδύσεις για να διασφαλίσεις τις επιδόσεις».

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!